twitter2

Είναι αλήθεια: Τέρμα το όριο των 140 χαρακτήρων στο Twitter

Είναι αλήθεια: To Twitter κάνει τις αλλαγές στο όριο των 140 χαρακτήρων του, καθώς οι συνδέσεις, οι φωτογραφίες και τα @replies δεν θα καταμετρούνται πλέον.

Είναι σημαντικό να διευκρινίσουμε ευθύς εξαρχής ότι τα @replies ή οι απαντήσεις θα μετράνε πλέον στο όριο των 140 χαρακτήρων του κοινωνικού δικτύου, ενώ αντίθετα θα καταμετρώνται στο αρχικό tweet με @mentions.twitter

Το Twitter ελπίζει ότι αυτό θα βοηθήσει τους ανθρώπους να εμπλακούν περισσότερο, και να έχουν πιο ουσιαστικούς διαλόγους. Σε αλυσιδωτές απαντήσεις με αναφορές σε πολλά άτομα (@mentions), οι απαντήσεις γινόταν όλο και μικρότερες μέχρι οι συζητήσεις έσβηναν.

Έτσι φωτογραφίες, βίντεο ή οποιοδήποτε άλλο δεν θα συνυπολογίζονται πλέον στο όριο των 140 χαρακτήρων. Όμως σύμφωνα με το κοινωνικό δίκτυο, αυτό θα ισχύει μόνο για τα media που ανεβάζετε απευθείας στο Twitter, καθώς οι συνδέσεις από το Instagram παραδείγματος χάρη θα εξακολουθούν να μετράνε.

Το Τwitter προσθέτει επίσης και ένα κουμπί retweet στα τα δικά σας μηνύματα, ώστε να μπορείτε να επανεμφανίσετε παλαιότερο περιεχόμενο.

Όσο για την ανάγκη να κάνετε @mention σε κάποιον όταν ξεκινάτε ένα tweet με αναφορά – ξεχάστε το. Κάθε tweet με αναφορά ή όχι – θα φτάσει σε ολόκληρο το “ακροατήριό” σας.

Όλες οι παραπάνω αλλαγές θα εμφανιστούν κατά τη διάρκεια των επόμενων μηνών, καθώς το Τwitter δίνει στους προγραμματιστές την ευκαιρία να πραγματοποιήσουν τις απαραίτητες αλλαγές στις εφαρμογές τους πριν τα χαρακτηριστικά κυκλοφορήσουν στο ευρύ κοινό.

Τwitter

 

iGuRu.gr The Best Technology Site in Greeceggns

Get the best viral stories straight into your inbox!















Written by giorgos

Ο Γιώργος ακόμα αναρωτιέται τι κάνει εδώ....

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Το μήνυμα σας δεν θα δημοσιευτεί εάν:
1. Περιέχει υβριστικά, συκοφαντικά, ρατσιστικά, προσβλητικά ή ανάρμοστα σχόλια.
2. Προκαλεί βλάβη σε ανηλίκους.
3. Παρενοχλεί την ιδιωτική ζωή και τα ατομικά και κοινωνικά δικαιώματα άλλων χρηστών.
4. Διαφημίζει προϊόντα ή υπηρεσίες ή διαδικτυακούς τόπους .
5. Περιέχει προσωπικές πληροφορίες (διεύθυνση, τηλέφωνο κλπ).