H Yahoo θα παύσει να παρέχει την δυνατότητα χρήσης των υπηρεσιών της χρησιμοποιώντας τα στοιχεία εισόδου των χρηστών σε άλλες υπηρεσίες, και συγκεκριμένα με αυτά του λογαριασμού τους στο Facebook ή στο Google.
Για να αποκτήσει ο εγγεγραμμένος χρήστης πρόσβαση σε οποιαδήποτε υπηρεσία (e-mail, Flickr κ.ά.), θα πρέπει να εγγραφεί στο Yahoo και να δεσμεύσει νέο username και password. Οι λόγοι που επικαλείται η υπηρεσία είναι η επιτάχυνση της διαδικασίας εισόδου, η ύπαρξη ενός username και password για είσοδο σε όλες τις υπηρεσίες της από οποιαδήποτε συσκευή, ταχύτερη υποστήριξη πελατών και πιο εύκολη ανάκτηση ξεχασμένων κωδικών.
Αδιευκρίνιστο παραμένει -αν και θεωρείται αναμενόμενο- εάν η πρακτική θα υιοθετηθεί από όλα τα σάιτ της Yahoo Inc. Πάντως, η αποπομπή των λογαριασμών Google και Facebook ξεκινάει άμεσα από την υπηρεσία μετάδοσης μπάσκετ Tourney Pick’em, με τους χρήστες να ειδοποιούνται μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ότι θα πρέπει να εγγραφούν στο Yahoo για να αποκτήσουν Yahoo ID ή να εισαχθούν με προϋπάρχον -σημειωτέον ότι το 2013 ανακύκλωσε user ID που είχαν παραμείνει ανενεργά επί 12 μήνες, δηλαδή εμφάνισε ως διαθέσιμα δεσμευμένα usename από χρήστες που είχαν να μπουν στον λογαριασμό τους περισσότερο από ένα έτος.
Ενημέρωση: Κατόπιν επικοινωνίας του tech.in.gr με την Yahoo, εκπρόσωπός της μας μεταφέρει ότι η εταιρεία εργάζεται για την βελτίωση της εμπειρίας του χρήστη, στην οποία περιλαμβάνεται η διαδικασία εισόδου στην υπηρεσία Yahoo Sports Tourney Pick’Em. Προς το παρόν, μόνο οι χρήστες της υπηρεσίας αυτής απαιτείται να κάνουν sign in με usename στο Yahoo αλλά η πρακτική θα επεκταθεί σε όλους τους χρήστες. Με την χρήση ενός Yahoo username, η πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες της Yahoo θα είναι κοινή.
Τέλος, η εταιρεία δεν έχει κάνει γνωστό πότε ακριβώς θα πάψει να υπάρχει η επιλογή sign-in μέσω των λογαριασμών Facebook και Google, εντούτοις στην προαναφερόμενη ανακοίνωση οι χρήστες βεβαιώνονται ότι τα δεδομένα τους θα παραμείνουν προσβάσιμα μετά την δημιουργία Yahoo ID, παρά το γεγονός ότι στο παρελθόν η πρόσβαση γινόταν μέσω των λογαριασμών Facebook ή Google.