Yahoo 2002 όταν προσπάθησε να αγοράσει την Google

Ήταν καλοκαίρι του 2002 και η Yahoo απέτυχε να αγοράσει την Google για 3 δισεκατομμύρια δολάρια. Απίστευτο; Ας θυμηθούμε την ιστορία…

Οι αρχές της δεκαετίας του 2000 ήταν καθοριστικές για την Google. Πολύ πριν γίνει η Google ρήμα (googlάρω), η Yahoo ήταν η μεγαλύτερη μηχανή αναζήτησης στο διαδίκτυο.
Σιγά σιγά όμως η Google άρχισε να κερδίζει δημοτικότητα, και έγινε ο πάροχος μηχανών αναζήτησης ακόμα και της Yahoο το 2000. yahoo
Μέχρι το καλοκαίρι του 2002 λοιπόν η Yahoo προσπάθησε να εξαγοράσει την Google για 3 δισεκατομμύρια δολάρια, αλλά η Google απέρριψε τη συμφωνία καθώς θεώρησε ότι αξίζει τουλάχιστον 5 δισεκατομμύρια δολάρια.

Φυσικά ο Terry Semel τρελάθηκε. Ο CEO της Yahoo δεν μπορούσε να χωνέψει ότι μια μικρή επιχείρηση απέρριψε 3 δισεκατομμύρια δολάρια, όταν κάποια στιγμή οι ιδρυτές της Google ζητούσαν δάνεια από την Yahoo.
Αυτό συνέβη το καλοκαίρι του 2002, δύο χρόνια πριν η Google βγει στο Χρηματιστήριο. Ήταν λίγο πριν η μετοχή της Google ξεπεράσει τα 500 δολάρια ανά μετοχή, δίνοντας στην εταιρεία μια αξία αγοράς 147 δισεκατομμυρίων δολαρίων, κάτι που την έφερε ακριβώς πίσω από την Chevron και μπροστά από την Intel.

Το Google ξεκίνησε την αμέσως επόμενη χρονιά κυκλοφόρησε το Google News, μια υπηρεσία συνάθροισης περιεχομένου που θα μπορούσε να αλλάξει τον τρόπο δημοσίευσης και διανομής των ψηφιακών μέσων στον ιστό.
Σήμερα, το Google και η μητρική της εταιρεία Alphabet έχουν ανώτατο όριο αγοράς τα 840 δισεκατομμύρια δολάρια.

Η Yahoο, από την άλλη, πουλήθηκε στη Verizon το 2017 για μόλις κάτω από 5 δισεκατομμύρια δολάρια. Αρκετά ειρωνικό το γεγονός δεν βρίσκετε;
______________________

iGuRu.gr The Best Technology Site in Greeceggns

Get the best viral stories straight into your inbox!















Written by giorgos

Ο Γιώργος ακόμα αναρωτιέται τι κάνει εδώ....

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Το μήνυμα σας δεν θα δημοσιευτεί εάν:
1. Περιέχει υβριστικά, συκοφαντικά, ρατσιστικά, προσβλητικά ή ανάρμοστα σχόλια.
2. Προκαλεί βλάβη σε ανηλίκους.
3. Παρενοχλεί την ιδιωτική ζωή και τα ατομικά και κοινωνικά δικαιώματα άλλων χρηστών.
4. Διαφημίζει προϊόντα ή υπηρεσίες ή διαδικτυακούς τόπους .
5. Περιέχει προσωπικές πληροφορίες (διεύθυνση, τηλέφωνο κλπ).