YouTube Rewind 2016 Top 10: τι παρακολούθησαν οι Έλληνες

Rewind : Με πάνω από ένα δισεκατομμύριο χρήστες στο διαδίκτυο παγκοσμίως, αξίζει να σημειωθεί ότι το ένα τρίτο αυτών παρακολουθεί , τα οποία και αναζητά στο YouTube. Αυτή είναι μια συνήθεια που αγαπά πολύ η νέα γενιά, αφού έχει μεγαλώσει παρακολουθώντας όποια video θέλει, όποτε θέλει και με όποια συσκευή θέλει.

Το ίδιο ισχύει και στην Ελλάδα που μέσω της εφαρμογής YouTube είτε στο κινητό είτε στο tablet, η μουσική και όλο το περιεχόμενο της πλατφόρμας είναι στα… δάχτυλά μας όπου και αν πάμε!

youtube

Σύμφωνα με πρόσφατα δεδομένα από την στατιστική εταιρεία TNS, είναι επιβεβαιωμένο πως το 82% των Ελλήνων χρηστών του Διαδικτύου επισκέπτεται το YouTube, το λιγότερο μια φορά το μήνα.

Η κάλυψη του YouTube μεγαλώνει σε όλα τα ηλικιακά γκρουπ. Συγκεκριμένα, κάθε εβδομάδα επισκέπτονται την πλατφόρμα:

  • το 94% των χρηστών ηλικίας 15 – 24
  • το 89% των χρηστών ηλικίας 25 – 34
  • το 80% των χρηστών ηλικίας 35 – 44
  • το 65% των χρηστών ηλικίας 45 – 54
  • το 47% των χρηστών ηλικίας άνω των 55

Αξιοσημείωτο είναι πως το 30% των διαδικτυακών χρηστών 25 – 44 χρονών δηλώνουν πως παρακολουθούν το YouTube πιο συχνά από ότι βλέπουν τηλεόραση.  Φαίνεται επίσης πως οι χρήστες μετατρέπουν εύκολα το YouTube και σε ραδιόφωνο: διασκεδάζουν με αυτό απλά ακούγοντας ή παρακολουθώντας τα των νέων hit για να είναι πλήρως ενημερωμένοι για τις μουσικές εξελίξεις.

  Ξεχάστε το ασύρματο 5G. Ο Έλον Μασκ θέλει να φέρει το Zero-G

Ποια είναι λοιπόν τα πιο δημοφιλή του 2016, σύμφωνα με το χρόνο που ξόδεψαν οι χρήστες βλέποντάς τα, τον αριθμό των shares, σχολίων, likes και πολλά άλλα; Τι άραγε είδαν περισσότερο οι Έλληνες αυτή τη χρονιά;

Σύμφωνα με τις λίστες των τραγουδιών που ξεχώρισαν φέτος, οι Έλληνες αγάπησαν περισσότερο το τραγούδι του Κωνσταντίνου Νάζη ft Knock Out: “Όταν πονάω το γλεντάω”. Ακολουθούν 2o στην κατάταξη τo αγαπημένo τραγούδι του αξέχαστου Παντελή Παντελίδη: “Θυμάμαι” αλλά θα βρούμε ακόμα ένα τραγούδι του στην 1η δεκάδα, ενώ 3ο βρίσκουμε το “Μετρώ Αντίστροφα” του Κωνσταντίνου Κουφού. Πάντως, τα 10 μουσικά βίντεο δείχνουν την τάση των Ελλήνων να στηρίζουν πολύ την εγχώρια μουσική βιομηχανία,  αλλά να αγαπούν και τα ξένα hits με τη λίστα να είναι τελικά μοιρασμένη σε εγχώρια και ξένα hits.

Κορυφαία Μουσικά Video

  1. Knock Out ft. Κωνσταντίνος Νάζης | Όταν Πονάω Το Γλεντάω – Official Videoclip
  2. Παντελής Παντελίδης – Θυμάμαι
  3. Κωνσταντίνος Κουφός – Μετρώ Αντίστροφα (5,4,3,2,1) | Official Music Video [HD]
  4. Era Istrefi – Bonbon (Official Video)
  5. Sia – Cheap Thrills (Lyric Video) ft. Sean Paul
  6. SNIK feat Ypo – DAB
  7. Παντελής Παντελίδης – Της Καρδιάς Μου Το Γραμμένο
  8. Ypo – Maradona
  9. Calvin Harris – This Is What You Came For (Official Video) ft. Rihanna
  10. Coldplay – Hymn For The Weekend (Official video)
  Microchip από μανιτάρια...

Το YouTube εκτός από πλατφόρμα φιλοξενίας μουσικών βίντεο, είναι και ο χώρος να εκφράζονται οι δημιουργοί περιεχομένου. Στην top 10 λίστα ξεχωρίζουν ο 2J και ο ως οι πιο κορυφαίοι, πιο δημοφιλείς και αγαπημένοι YouTubers.

Κορυφαία Video

  1. 2J – The Comments Song 6
  2. Έλληνες Καλλιτέχνες 4! (Οι Παρωδίες #15)
  3. Αγάπα σαν να μην υπάρχει αύριο – Μέρος 1
  4. Manos – Είμαι SWAG ft. Ελληνίδα Μάνα (Official Video Clip)
  5. Το Χειρότερο Μουσικό Γκρουπ!
  6. Jeremy | DAB
  7. Jeremy | Αγάπη Μόνο – Maradona
  8. Pokémon Go Τραγούδι?! (Βίντεο Αντιδράσεις #8)
  9. ΚΟΤΕΣ! (Βίντεο Αντιδράσεις #7)
  10. Τι Να Μην Πεις Σε Κηδεία! (Π.Μ.Ε #12)

Για περισσότερες πληροφορίες για τα κορυφαία βίντεο που έχουν προβληθεί παγκοσμίως, παρακαλώ δείτε εδώ το επίσημο blogpost στα αγγλικά

Written by Δημήτρης

O Δημήτρης μισεί τις Δευτέρες.....

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Το μήνυμα σας δεν θα δημοσιευτεί εάν:
1. Περιέχει υβριστικά, συκοφαντικά, ρατσιστικά, προσβλητικά ή ανάρμοστα σχόλια.
2. Προκαλεί βλάβη σε ανηλίκους.
3. Παρενοχλεί την ιδιωτική ζωή και τα ατομικά και κοινωνικά δικαιώματα άλλων χρηστών.
4. Διαφημίζει προϊόντα ή υπηρεσίες ή διαδικτυακούς τόπους .
5. Περιέχει προσωπικές πληροφορίες (διεύθυνση, τηλέφωνο κλπ).


31  +    =  35