COVID-19 Boosters μίξη και αντιστοίχιση

Ενώ οι εμβολιασμοί κατά του COVID-19 προχωρούν κανονικά προς μια τέταρτη δόση, η παρακολούθηση της φόρμουλας έχει αρχίσει να γίνεται λίγο κουραστική. Υπάρχουν πολλές διαφορετικές κατευθυντήριες γραμμές τόσο από την CDC όσο και από την FDA.

Σύμφωνα με τους δύο κυβερνητικούς οργανισμούς οι ενισχυτικοί εμβολιασμοί μπορεί να μην χρειάζεται να πραγματοποιηθούν με εμβόλια μιας συγκεκριμένης εταιρείας.

covid 19

Οι Αμερικάνικοι οργανισμοί αναφέρουν ότι υπάρχουν στοιχεία που υποδηλώνουν ότι η λήψη ενός αναμνηστικού από την εταιρεία από την οποία δεν κάνατε τον αρχικό σας εμβολιασμό θα μπορούσε να είναι ευεργετική.

Το μεγαλύτερο όφελος φαίνεται να προέρχεται από τη λήψη αναμνηστικού της Moderna ή της Pfizer μετά τη λήψη του μονοδοσικού της Johnson & Johnson, αν και αναγνωρίζουν οφέλη και από την ανάμειξη ενισχυτών μεταξύ Modern και Pfizer.

Τον Οκτώβριο του 2021, η FDA επέκτεινε τις συνιστώμενες εξουσιοδοτήσεις για τους ενισχυτές κατά του COVID-19 ώστε να συμπεριλάβει “…την χρήση καθενός από τα διαθέσιμα εμβόλια σαν ετερόλογη (“μίξη και αντιστοίχιση”) αναμνηστική δόση σε επιλεγμένα άτομα μετά την ολοκλήρωση του αρχικού τους εμβολιασμού με διαφορετικό διαθέσιμο εμβόλιο.”

Μια μελέτη που δημοσιεύτηκε στο The New England Journal of Medicine τον Μάρτιο του 2022 εξέτασε τα αποτελέσματα της ανάμειξης και της αντιστοίχισης ενισχυτών και κατέληξε σε ένα παρόμοιο συμπέρασμα, εξηγώντας ότι “Η ομόλογη ενίσχυση παρείχε ένα ευρύ φάσμα αποκρίσεων ανοσογονικότητας και η ετερόλογη ενίσχυση παρείχε παρόμοια ή υψηλότερα επίπεδα. “

  Covid-19 εμβόλιο open source, φτιάξτε το στην κουζίνα σας

Οι τρεις κύριες επιλογές για τον εμβολιασμό κατά του COVID-19 στις ΗΠΑ αυτή τη στιγμή είναι τα εμβόλια από τις εταιρείες Moderna, η Pfizer και η Johnson & Johnson. Τα εμβόλια των Moderna και Pfizer είναι εμβόλια mRNA δύο δόσεων, μια τεχνολογία που αναπτύχθηκε στο εργαστήριο για να διδάξει στα κύτταρα πώς να δημιουργούν μια πρωτεΐνη που θα ενεργοποιεί την απαραίτητη ανοσοαπόκριση για την καταπολέμηση του ιού.

Το εμβόλιο της Johnson & Johnson διατίθεται επίσης είτε σαν υποκατάστατο για άτομα που δεν μπορούν ή δεν θέλουν να λάβουν εμβόλια mRNA και είναι το πιο τυπικό είδος της φόρμουλας. Απαιτεί μία μόνο δόση (σε αντίθεση με τις δύο που χρειάζονται από τις εταιρείες Moderna και Pfizer) και αντί να χρησιμοποιεί τεχνολογία mRNA για την άμυνα, χρησιμοποιεί ένα εξασθενημένο ή ανενεργό μικρόβιο για να βοηθήσει το σώμα να μάθει πώς να το καταπολεμά. Ανεξάρτητα από την έκδοση του εμβολίου, η CDC αναφέρει ότι ο εμβολιασμός σας δεν θα είναι “ολοκληρωμένος” παρά μόνο δύο εβδομάδες μετά την τελική σας δόση σας.

  Αποχαιρετήστε τα CAPTCHAs. Το Google AI έγινε εξυπνότερο

Από τις τρεις επιλογές και τους δύο τύπους εμβολίων, η CDC συνιστά τις εκδόσεις mRNA της Moderna ή της Pfizer έναντι του πιο τυπικού εμβολίου της Johnson & Johnson. Και οι τρεις εταιρείες διαθέτουν επίσης δύο επιπλέον ενισχυτές.

Για να είμαστε σαφείς, η ανάμειξη και η αντιστοίχιση δεν συνιστάται για τον αρχικό εμβολιασμό και αν ξεκινάτε τον πρώτο γύρο οποιουδήποτε εμβολίου για τον COVID-19 που απαιτεί δεύτερη δόση, βεβαιωθείτε ότι η δεύτερη δόση προέρχεται από την ίδια πηγή.

Σύμφωνα με τους Αμερικάνικους κυβερνητικούς Οργανισμούς οι ενισχυτές είναι ασφαλές να ληφθούν εναλλακτικά.

Αν όλα τα παραπάνω δεν σας αγγίζουν μάλλον έχετε δίκιο, καθώς οι επιστήμονες ακόμα ανακαλύπτουν ένα ιό που μεταλλάσσεται. Πολλές φορές οι έρευνες αντικρούουν η μία την άλλη, και ο ιός που κάποτε μας έλεγαν ότι θα εκλείψει με τους εμβολιασμούς, συνεχίζει να κυκλοφορεί ανάμεσα μας.

“μόνο λίγο καιρό ξαποσταίνει και ξανά προς τη δόξα τραβά”

Ακολουθήσετε μας στο Google News iGuRu.gr at Google news

covid-19,Moderna,Pfizer,Johnson & Johnson,iguru

Written by giorgos

Ο Γιώργος ακόμα αναρωτιέται τι κάνει εδώ....

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

Το μήνυμα σας δεν θα δημοσιευτεί εάν:
1. Περιέχει υβριστικά, συκοφαντικά, ρατσιστικά, προσβλητικά ή ανάρμοστα σχόλια.
2. Προκαλεί βλάβη σε ανηλίκους.
3. Παρενοχλεί την ιδιωτική ζωή και τα ατομικά και κοινωνικά δικαιώματα άλλων χρηστών.
4. Διαφημίζει προϊόντα ή υπηρεσίες ή διαδικτυακούς τόπους .
5. Περιέχει προσωπικές πληροφορίες (διεύθυνση, τηλέφωνο κλπ).


41  +    =  42