Facebook: έρχονται οθόνες αποδοχής διαφημίσεων στην Ευρώπη


Το Facebook αναφέρει ότι οι χρήστες του θα πρέπει να συνεχίσουν να δέχονται τις στοχευμένες διαφημίσεις ακόμη και όταν εφαρμόσει τη νέα νομοθεσία της ΕΕ (General Data Protection Regulation ή GDPR).

Η Facebook Inc δήλωσε την Τρίτη ότι θα εξακολουθήσει να απαιτεί από τους χρήστες της να δέχονται στοχευμένες διαφημίσεις σαν προϋπόθεση της χρήσης της υπηρεσίας τους, μια στάση που μπορεί να βοηθήσει να διατηρηθεί το επιχειρησιακό της μοντέλο άθικτο παρά τη νέα Νομοθεσία της Ευρωπαϊκής Ένωσης για την προστασία της ιδιωτικής ζωής.facebook

Ο νόμος της ΕΕ, ο οποίος θα τεθεί σε ισχύ τον επόμενο μήνα, υπόσχεται καλύτερη προστασία της ιδιωτικής ζωής στο διαδίκτυο, από τότε που δημιουργήθηκε το διαδίκτυο. Οι εταιρείες που θα συλλαμβάνονται να συλλέγουν δεδομένα και προσωπικές πληροφορίες χωρίς την άδεια του χρήστη, θα αντιμετωπίζουν τεράστια πρόστιμα.

Ο αναπληρωτής διευθυντής προστασίας προσωπικών δεδομένων του Facebook, Rob Sherman, δήλωσε ότι το κοινωνικό δίκτυο θα αρχίσει να ζητάει την άδεια των Ευρωπαίων από αυτή την εβδομάδα για τους διάφορους τρόπους με τους οποίους η εταιρεία σκοπεύει να χρησιμοποιεί τα δεδομένα τους, αλλά ανακοίνωσε επίσης ότι δεν είναι δυνατή η κατάργηση του στοχοθετημένου marketing.

“Το Facebook είναι μια υπηρεσία που υποστηρίζεται από διαφημίσεις”, δήλωσε ο Sherman σε μια ενημέρωση σε δημοσιογράφους στα κεντρικά γραφεία του Facebook.

Οι χρήστες του Facebook θα μπορούν να περιορίσουν τα είδη των δεδομένων που χρησιμοποιούν οι διαφημιζόμενοι, αλλά “όλες οι διαφημίσεις στο Facebook θα είναι στοχευμένες σε κάποιο βαθμό και αυτό ισχύει και για τις διαφημίσεις εκτός σύνδεσης”.

Το Facebook, φέρεται ότι θα χρησιμοποιήσει τις λεγόμενες “οθόνες άδειας.” Φανταστείτε σελίδες γεμάτες με κείμενο που θα απαιτούν-ζητούν την άδεια του χρήστη για να προχωρήσει στην επόμενη οθόνη.
Οι συγκεκριμένες οθόνες θα εμφανιστούν στην ιστοσελίδα του Faceboοk και στην εφαρμογή για smartphones στην Ευρώπη από αυτή την εβδομάδα και σε παγκόσμιο επίπεδο τους ερχόμενους μήνες, σύμφωνα με τον Sherman.

Οι οθόνες δεν θα δίνουν σαν επιλογή στους χρήστες του Faceboοk τη δυνατότητα του “δεν αποδέχομαι.” Αντίθετα, θα καθοδηγούν τους χρήστες να “αποδεχθούν για να συνεχίσουν” ή “να διαχειριστούν τις ρυθμίσεις τους”.

“Θα μπορούν να επιλέξουν να μην χρησιμοποιούν το Facebook αν θέλουν”, δήλωσε ο Sherman.

Οι ρυθμιστικές αρχές, οι επενδυτές και οι υπερασπιστές της ιδιωτικής ζωής παρακολουθούν στενά το πως σχεδιάζει το Faceboοk να συμμορφωθεί με τους νόμους της ΕΕ, όχι μόνο επειδή το μεγαλύτερο κοινωνικό δίκτυο έχει εμπλακεί στο τελευταίο σκάνδαλο με την Cambridge Analytica, αλλά επειδή και άλλες εταιρείες ενδέχεται να ακολουθήσουν το παράδειγμα του, για να περιορίσουν τον αντίκτυπο των opt-outs.

Εγγραφή στο iGuRu.gr μέσω Email

Εισάγετε το email σας για εγγραφή στην υπηρεσία αποστολής ειδοποιήσεων μέσω email για νέες δημοσιεύσεις.


Διαβάστε τις Τεχνολογικές Ειδήσεις από όλο τον κόσμο, με την εγκυρότητα του iGuRu.gr

Ακολουθήσετε μας στο Google News iGuRu.gr at Google news