Ελέγξτε τις ρυθμίσεις του Facebook, για αποφυγή υπερχρεωμένων λογαριασμών

Από τον Σεπτέμβριο, ένα άρθρο στην ιστοσελίδα MoneySavingExpert προειδοποίησε για το γεγονός ότι η προεπιλεγμένη ρύθμιση του Facebook για αναπαραγωγή βίντεο θα μπορούσε, να φουσκώσει τους λογαριασμούς των καταναλωτών, καθώς τα βίντεο χρησιμοποιούν τη σύνδεση του κινητού τους. facebook money

Εκείνη την εποχή, το Facebοok δήλωσε ότι κατά τις ενημερώσεις της εφαρμογής τους δεν θα κάνει οποιεσδήποτε αλλαγές στις ρυθμίσεις του χρήστη, οπότε αν κάποιος έχει επιλέξει την αυτόματη αναπαραγωγή, η ρύθμιση θα παραμείνει ως έχει.

Ωστόσο, με το συνδυασμό ενημέρωσης του iOS και τις ενημερώσεις της εφαρμογής, τα βίντεο αρχίζουν να παίζουν μόνα τους, καθώς η αποκτά και πάλι τις προεπιλεγμένες ρυθμίσεις που επιτρέπουν το autoplay. Μπορεί να σας ακούγεται μικρό, αλλά σκεφτείτε το εξής:

Σε ένα τηλέφωνο, όπου κάποιος μέσος χρήστης του Facebοok, με τακτικές, καθημερινές αλληλεπιδράσεις στο , κυρίως για προσωπική χρήση, η μέση χρήση του τηλεφώνου του, θα είχε ξεφύγει από τα 3GB στα 6 GB το μήνα κατά, χωρίς αλλαγές στα πρότυπα χρήσης.

Αν φυσικά σκεφτούμε κάποιον χρήστη του Facebοok, ο οποίος δεν σταματάει να ελέγχει το timeline του, για προσωπικούς ή και για επιχειρηματικούς λόγους, οι μηνιαίοι λογαριασμοί του θα ανέβουν κατά μέσο όρο 9GB πάνω.

Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις από την εφαρμογή του Facebook σε iOS και Android για να σταματήσετε το autoplay των βίντεο. Θα πρέπει να ελέγχετε τις ρυθμίσεις σας κάθε φορά που υπάρχει κάποια ενημέρωση, άσχετα με αυτά που υπόσχονται οι . Φυσικά υπάρχουν και άλλες εφαρμογές που λειτουργούν αυτόματα, και επιβάλλεται να απενεργοποιήσετε την ικανότητά τους για Autoplay.

iGuRu.gr The Best Technology Site in Greecefgns

κάθε δημοσίευση, άμεσα στο inbox σας

Προστεθείτε στους 2.087 εγγεγραμμένους.

Written by Δημήτρης

O Δημήτρης μισεί τις Δευτέρες.....

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Το μήνυμα σας δεν θα δημοσιευτεί εάν:
1. Περιέχει υβριστικά, συκοφαντικά, ρατσιστικά, προσβλητικά ή ανάρμοστα σχόλια.
2. Προκαλεί βλάβη σε ανηλίκους.
3. Παρενοχλεί την ιδιωτική ζωή και τα ατομικά και κοινωνικά δικαιώματα άλλων χρηστών.
4. Διαφημίζει προϊόντα ή υπηρεσίες ή διαδικτυακούς τόπους .
5. Περιέχει προσωπικές πληροφορίες (διεύθυνση, τηλέφωνο κλπ).