Η Facebook μόλις παρουσίασε το νέο εμπορικό σήμα της, μέσω ανακοίνωσης του υπεύθυνου μάρκετιγκ Antonio Lucio.
Η Facebook αλλάζει εμπορικό σήμα και όπως φαίνεται το τοποθετεί σε όλες πλέον τις εφαρμογές που της ανήκουν. Ο υπεύθυνος μάρκετινγκ της εταιρείας, Antonio Lucio, εξέδωσε σήμερα μία ανακοίνωση με όλες τις λεπτομέρειες.
Συγκεκριμένα η ανακοίνωση αναφέρει:
Το Facebook ξεκίνησε ως ενιαία εφαρμογή. Τώρα, 15 χρόνια αργότερα, προσφέρουμε μια σουίτα προϊόντων που βοηθούν τους ανθρώπους να συνδεθούν με τους φίλους και την οικογένειά τους, να βρουν κοινότητες και να αναπτύξουν επιχειρήσεις.
Σήμερα, ενημερώνουμε την επωνυμία της εταιρείας μας, για να είμαστε σαφέστεροι σχετικά με τα προϊόντα που προέρχονται από την Facebook. Εισάγουμε ένα νέο εταιρικό λογότυπο και διακρίνουμε περαιτέρω την εταιρεία Facebook από την εφαρμογή Facebook, η οποία θα κρατήσει το δικό της branding.
Το νέο branding σχεδιάστηκε για λόγους σαφήνειας και χρησιμοποιεί προσαρμοσμένη τυπογραφία και κεφαλαίο γράφημα για να δημιουργήσει οπτική διάκριση μεταξύ της εταιρείας και της εφαρμογής.
Οι άνθρωποι πρέπει να γνωρίζουν ποιες εταιρείες έχουν τα προϊόντα που χρησιμοποιούν. Οι κύριες υπηρεσίες μας περιλαμβάνουν την εφαρμογή Facebook, Messenger, Instagram, WhatsApp, Oculus, Workplace, Portal και Calibra. Αυτές οι εφαρμογές και οι τεχνολογίες, έχουν κοινή υποδομή εδώ και χρόνια και οι ομάδες πίσω από αυτές συχνά συνεργάζονται.
Ξεκινήσαμε να είμαστε σαφέστεροι, σχετικά με τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που αποτελούν μέρος του Facebook πριν από χρόνια, προσθέτοντας μια έγκριση της εταιρείας σε προϊόντα όπως Oculus, Workplace και Portal. Και τον Ιούνιο ξεκινήσαμε να συμπεριλαμβάνουμε το “from Facebook” μέσα σε όλες τις εφαρμογές μας. Τις επόμενες εβδομάδες, θα αρχίσουμε να χρησιμοποιούμε το νέο εμπορικό σήμα στα προϊόντα και τα υλικά μάρκετινγκ, συμπεριλαμβανομένου, ενός νέου δικτυακού τόπου της εταιρείας.
Αυτή η αλλαγή του εμπορικού σήματος είναι ένας τρόπος για την καλύτερη επικοινωνία της δομής ιδιοκτησίας με τους ανθρώπους και τις επιχειρήσεις που χρησιμοποιούν τις υπηρεσίες μας για να συνδεθούν, να μοιραστούν, να δημιουργήσουν κοινότητα και να αναπτύξουν το κοινό τους.