Το dislike έρχεται σαν emoji στο Facebook

Το είναι ένα που το επιθυμούν πάρα πολλοί στο Facebook. Νέες αλλαγές έρχονται από το Facebook στο app που θα επιτρέπουν στους να αντιδρούν στα μηνύματα που λαμβάνουν. Το Facebook επιβεβαίωσε επίσημα στο TechCrunch ότι δοκιμάζει emojis που παρουσιάζουν αντιδράσεις για το Messenger.

Το Facebook δοκιμάζει ένα χαρακτηριστικό που θα επιτρέπει στους χρήστες να χρησιμοποιούν μία από επτά πιθανές αντιδράσεις. Μία από αυτές είναι και το dislike, δηλαδή ένας αντίχειρας που δείχνει προς τα κάτω, η οποία θα μπορούσε να ερμηνευθεί σαν απέχθεια. Η συγκεκριμένη αντίδραση δεν είναι διαθέσιμη για τις δημοσιεύσεις του , αλλά είναι ένα χαρακτηριστικό που έχουν ζητήσει αρκετοί χρήστες στο παρελθόν.dislike

“Δοκιμάζουμε τρόπους για να κάνουμε το Messenger πιο διασκεδαστικό και πιο ελκυστικό. Αυτή είναι μια μικρή δοκιμή όπου θα επιτρέπει στους χρήστες να μοιράζονται emoji που αντιπροσωπεύουν καλύτερα τα συναισθήματά τους σε ένα μήνυμα “, δήλωσε ένας εργαζόμενος του Facebook.

  Google DeepMind έρευνα λέει ότι θα εξαφανίσει την ανθρωπότητα

Τα emojis με τις αντιδράσεις είναι παρόμοια με αυτά που υπάρχουν στις κανονικές δημοσιεύσεις του Facebook, με την εξαίρεση ότι θα είναι διαθέσιμα στην εφαρμογή του Messenger. Τα emojis θα εμφανίζονται δίπλα στο μήνυμα, σηματοδοτώντας την αντίδραση του χρήστη σε μια απάντηση.dislike

Το Facebook φέρεται να σχεδιάζει να φέρει τα emojis με τις αντιδράσεις σε όλους τους χρήστες του Messenger, αλλά ο χρόνος της επίσημης κυκλοφορίας τους δεν ακόμα γνωστός.

Να αναφέρουμε ότι το μεγαλύτερο κοινωνικό δήλωσε πρόσφατα ότι αναπτύσσει feed news (τροφοδοσίες ειδήσεων) που βασίζονται στις αντιδράσεις του χρήστη. Έτσι αν οι χρήστες αντιδρούν με το emoji “love” σε μια ορισμένη δημοσίευση, ο αλγόριθμος του Facebook θα την εμφανίζει πρώτη στη σειρά.

Written by giorgos

Ο Γιώργος ακόμα αναρωτιέται τι κάνει εδώ....

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Το μήνυμα σας δεν θα δημοσιευτεί εάν:
1. Περιέχει υβριστικά, συκοφαντικά, ρατσιστικά, προσβλητικά ή ανάρμοστα σχόλια.
2. Προκαλεί βλάβη σε ανηλίκους.
3. Παρενοχλεί την ιδιωτική ζωή και τα ατομικά και κοινωνικά δικαιώματα άλλων χρηστών.
4. Διαφημίζει προϊόντα ή υπηρεσίες ή διαδικτυακούς τόπους .
5. Περιέχει προσωπικές πληροφορίες (διεύθυνση, τηλέφωνο κλπ).