Facebook ενώνει τον Messenger με το Instagram

Στις αρχές του περασμένου έτους, ο διευθύνων σύμβουλος του Mark Zuckerberg ανέφερε ότι σχεδίαζε την ενσωμάτωση των Messenger, του Instagram Direct και του σε μία πλατφόρμα ανταλλαγής μηνυμάτων.

Η προγραμματισμένη ενοποίηση υποτίθεται ότι επιτρέπει την ανταλλαγή μηνυμάτων μεταξύ αυτών των υπηρεσιών, με υποστήριξη end-to-end κρυπτογράφησης.

Σήμερα μια νέα δημοσίευση από το The Verge δείχνει ότι το μεγαλύτερο κοινωνικό δίκτυο έχει αρχίσει να συγχωνεύει το Instagram με τον Messenger σε μια ένδειξη μιας πιο σοβαρής προσπάθειας για την συγχώνευση των τριών ξεχωριστών υπηρεσιών ανταλλαγής μηνυμάτων.

Αυτό εντοπίστηκε σε συσκευές με iOS και στις Η.Π.Α. Αν ανοίξετε την εφαρμογή του Instagram σε οποιοδήποτε από αυτά τα λειτουργικά συστήματα, θα δείτε μια οθόνη που θα σας ενημερώνει για έναν “νέο τρόπο μηνυμάτων στο Instagram.” Δεν είναι βέβαιο, αν αυτή η οθόνη εμφανίζεται σε όλους στις ΗΠΑ ή μόνο σε κάποιο περιορισμένο αριθμό χρηστών.

Η νέα ενσωμάτωση φέρνει και μερικές νέες δυνατότητες, όπως νέα χρώματα για τις συνομιλίες, αντιδράσεις emoji, απάντηση με swipe και συνομιλία με χρήστες του Facebook.

Αν εμφανιστεί το παραπάνω παράθυρο στην σας και δεχτείτε την ενημέρωση θα μεταφερθείτε σε μια οθόνη Instagram όπου το τυπικό εικονίδιο των άμεσων μηνυμάτων έχει αντικατασταθεί με το λογότυπο του Messenger.

Προς το παρόν όμως, δεν φαίνεται να υπάρχει τρόπος αποστολής μηνύματος σε χρήστες του Facebook από το Instagram.

Να υπενθυμίσουμε ότι η Ομοσπονδιακή Επιτροπή Εμπορίου (Federal Trade Commission) θα μπορούσε να σταματήσει αυτήν την ενοποίηση λόγω αντιμονοπωλιακών ανησυχιών.

iGuRu.gr The Best Technology Site in Greecefgns

κάθε δημοσίευση, άμεσα στο inbox σας

Προστεθείτε στους 2.081 εγγεγραμμένους.

Written by giorgos

Ο Γιώργος ακόμα αναρωτιέται τι κάνει εδώ....

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Το μήνυμα σας δεν θα δημοσιευτεί εάν:
1. Περιέχει υβριστικά, συκοφαντικά, ρατσιστικά, προσβλητικά ή ανάρμοστα σχόλια.
2. Προκαλεί βλάβη σε ανηλίκους.
3. Παρενοχλεί την ιδιωτική ζωή και τα ατομικά και κοινωνικά δικαιώματα άλλων χρηστών.
4. Διαφημίζει προϊόντα ή υπηρεσίες ή διαδικτυακούς τόπους .
5. Περιέχει προσωπικές πληροφορίες (διεύθυνση, τηλέφωνο κλπ).