Το Facebook ετοιμάζεται να προσφέρει εργαλεία ενημερωτικών δελτίων (newsletter) για ανεξάρτητους δημοσιογράφους και συγγραφείς, αναφέρουν οι The New York Times.
Τα εργαλεία πιστεύεται ότι διαθέτουν δυνατότητες για να βοηθήσουν τους συγγραφείς να αποκτήσουν περισσότερους followers χρησιμοποιώντας το κοινωνικό δίκτυο, να επεξεργάζονται τις λίστες email τους και να διαχειρίζονται συνδρομές επί πληρωμή.
Παρόλο που το project φέρεται να βρίσκεται σε αρχικά στάδια, σύμφωνα με πληροφορίες, τα στελέχη του Facebook ελπίζουν ότι θα μπορούσε να ξεκινήσει αυτό το καλοκαίρι.
Τα νέα έρχονται καθώς το ενδιαφέρον για τα newsletters αυξάνεται. Η υπηρεσία Newsletter Substack απέκτησε περισσότερους από 250.000 συνδρομητές που πληρώνουν από τον Σεπτέμβριο του περασμένου έτους, και μόλις αυτή την εβδομάδα το Twitter απέκτησε την εταιρεία newsletter Revue.
Ορισμένοι δημοσιογράφοι υψηλού προφίλ έχουν αφήσει τις παραδοσιακές δημοσιεύσεις για να ξεκινήσουν ανεξάρτητα ενημερωτικά δελτία, που υπόσχονται πλήρη έλεγχο της δουλειάς τους και για την ικανότητα να κερδίζουν πιο άμεσα τα έσοδα που φέρνουν οι συνδρομές.
Το Facebook προσπαθεί να αναδείξει καλύτερα τις πηγές ειδήσεων στην πλατφόρμα του. Η καρτέλα Ειδήσεις (News Tab) είναι μια ενότητα της υπηρεσίας που περιλαμβάνει περιεχόμενο από συνεργαζόμενους media οργανισμούς, μερικοί από τους οποίους πληρώνονται για την συμπερίληψη των άρθρων τους.
Σε μια δήλωση που δόθηκε στην NYT, ένας εκπρόσωπος του Facebook δεν επιβεβαίωσε άμεσα την δημοσίευση, αλλά ανέφερε ότι η εταιρεία εργάζεται για τρόπους υποστήριξης ανεξάρτητων δημοσιογράφων.
“Θέλουμε να κάνουμε περισσότερα για να υποστηρίξουμε τους ανεξάρτητους δημοσιογράφους και τους εμπειρογνώμονες που δημιουργούν επιχειρήσεις και κοινό στο διαδίκτυο»” δήλωσε η αντιπρόεδρος του Facebook για τις παγκόσμιες συνεργασίες ειδήσεων Campbell Brown.
“Αναζητούμε τρόπους για να τους βοηθήσουμε να επωφεληθούν από τα προϊόντα ειδήσεων που έχουμε δημιουργήσει, όπως οι Ειδήσεις στο Facebook και οι συνδρομές, ενώ παράλληλα δημιουργούμε νέα εργαλεία για να συμπληρώσουμε αυτά που οι δημοσιογράφοι βρίσκουν ήδη χρήσιμα”.
Δεδομένης της έκρηξης στη δημοτικότητα των ενημερωτικών δελτίων, ήταν θέμα χρόνου για το Facebook. Ο Διευθύνων Σύμβουλος Mark Zuckerberg σύμφωνα με πληροφορίες ζήτησε από την ομάδα του να κάνει το έργο προτεραιότητα αφού παρατηρήσει την τάση.