Google γιατί είναι δύσκολο να τη πιστέψουμε

Χθες, η Google αναγνώρισε ότι είχε υποστεί μια παραβίαση ασφαλείας και δεν την είχε αναφέρει σε κανέναν, επειδή δεν ήταν νομικά υποχρεωμένη. Ανακοίνωσε επίσης το επερχόμενο κλείσιμο του κοινωνικού της δικτύου Google+.

Είναι σχεδόν η ίδια ιστορία με την υπόσχεση της Goοgle: do no evil, και την επιμονή της εταιρείας να την εμπιστευτούμε για κάνει ένα καλύτερο κόσμο. Google

Τι συνέβη; Η εταιρεία “χάλασε” από το χρήμα και τη δύναμη; Ή μήπως η Google δεν ήταν ποτέ αυτό που ισχυριζόταν ότι είναι;

Η χθεσινή δημοσίευση στο blog της εταιρείας από τον vice-president of engineering Ben Smith. ανέφερε για το Google+:

Ενώ οι ομάδες των τεχνικών μας έχουν καταβάλει μεγάλη προσπάθεια και αφοσίωση στην οικοδόμηση του Goοgle+ όλα αυτά τα χρόνια, δεν έχει επιτύχει την ευρεία υιοθέτηση από τους καταναλωτές ή τους προγραμματιστές και υπάρχει πολύ περιορισμένη αλληλεπίδραση χρηστών με τις εφαρμογές. Η καταναλωτική έκδοση του Google+ έχει πολύ χαμηλή χρήση: το 90% των περιόδων σύνδεσης του χρήστη στο Goοgle+ είναι λιγότερο από πέντε δευτερόλεπτα.

Στην ουσία, λοιπόν, το Google+ ήταν πάντα μια έρημος. Ωστόσο, κάθε φορά που ακούγαμε νέα από τα PR της Goοgle και στα στελέχη της, επέμειναν ότι ήταν ένα δυναμικό προϊόν που αναπτύσσεται και απολάμβανε θεαματική υιοθέτηση.

  Android 8.1 Τα πέντε καλύτερα χαρακτηριστικά του λειτουργικού

Ξέρετε, όπως και τα Goοgle Glass.

Το 2011, όταν κυκλοφόρησε το Goοgle+, ήταν σαφές ότι αγωνιζόταν για ένα μερίδιο στην πίτα των κοινωνικών δικτύων. Εκείνη την εποχή, ο executive in charge του Google+, Vic Gundotra, ανέφερε:

You all know the truth. The momentum here is crazy. Unlike anything I’ve seen in 25 years of software development. Here’s to 2012, and here’s to Goοgle+. Rock on

ή

Όλοι γνωρίζετε την αλήθεια. Η ορμή είναι τρελή. Σε αντίθεση με ότι έχω δει στα 25 χρόνια ανάπτυξης λογισμικού. Εδώ το 2012, εδώ στο Goοgle+. Rock on.

Αυτό δεν σημαίνει ότι η Goοgle είναι χειρότερη από οποιαδήποτε άλλη εταιρεία τεχνολογίας. Αναφέρουμε τα παραπάνω γιατί η εταιρεία ισχυρίζεται ότι προσέχει τους πελάτες της, αναφέρει συνεχείς επιτυχίες και καταπληκτικά προϊόντα. Φυσικά, δεν είναι σπάνιο για μια διαφημιστική εταιρεία να είναι κακή στη διαφήμιση του εαυτού της.

Σκεφτείτε μια άλλη διάσημη διαφημιστική εταιρεία, το Facebook που φαίνεται να αγωνίζεται να φτιάξει την εικόνα της κάθε εβδομάδα.

  Facebook: γιατί δεν πρέπει να δίνετε πρόσβαση στη λίστα επαφών σας

________________________

Ακολουθήσετε μας στο Google News iGuRu.gr at Google news

Written by giorgos

Ο Γιώργος ακόμα αναρωτιέται τι κάνει εδώ....

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

Το μήνυμα σας δεν θα δημοσιευτεί εάν:
1. Περιέχει υβριστικά, συκοφαντικά, ρατσιστικά, προσβλητικά ή ανάρμοστα σχόλια.
2. Προκαλεί βλάβη σε ανηλίκους.
3. Παρενοχλεί την ιδιωτική ζωή και τα ατομικά και κοινωνικά δικαιώματα άλλων χρηστών.
4. Διαφημίζει προϊόντα ή υπηρεσίες ή διαδικτυακούς τόπους .
5. Περιέχει προσωπικές πληροφορίες (διεύθυνση, τηλέφωνο κλπ).


  +  27  =  37