Google: Ποντάρει στο SMS 2.0 για το messaging

Η δεν τα έχει καταφέρει και τόσο καλά με τη στρατηγική αποστολής μηνυμάτων. Αν και το Facebook και η Apple δημιούργησαν πλατφόρμες ανταλλαγής μηνυμάτων που έγιναν απαραίτητες στους χρήστες αλλά και στις επιχειρήσεις, η Google έχει αναπτύξει μια σειρά από εφαρμογές (Buzz, Wave, , Hangouts) που δεν έχουν αποδώσει τα αναμενόμενα.

Πρόσφατα όμως η εταιρεία φαίνεται να έχει πάρει μια διαφορετική απόφαση:  Μετάβαση στο RC.

Google

Μέχρι σήμερα γνωρίζαμε το , ένα νέο πρότυπο τηλεπικοινωνιών που υποτίθεται ότι θα σώσει τα παλιά μηνύματα κειμένου από την εποχή των flip-phones.

Το νέο πρότυπο τηλεπικοινωνιών RCS σημαίνει και συνοδεύεται από σύγχρονες λειτουργίες ανταλλαγής μηνυμάτων όπως αποδεικτικά ανάγνωσης, εμφάνιση πληκτρολόγησης και επαληθευμένα επαγγελματικά προφίλ.

Με άλλα λόγια, φαίνεται και μοιάζει σαν το iMessage ή το WhatsApp, αλλά λειτουργεί μέσω του δικτύου κινητής τηλεφωνίας αντί του διαδικτύου, à la SMS.

Το τελευταίο έτος η Google φαίνεται να κατέχει ηγετική θέση σε μια παγκόσμια καμπάνια για να πείσει τους φορείς κινητής τηλεφωνίας να υποστηρίξουν το RCS και έτσι να βρεθεί σε ηγετική θέση σε σχέση με τους ανταγωνιστές της στην ανταλλαγή μηνυμάτων με το νέο πρότυπο.

  35 κακόβουλες εφαρμογές στο Google Play Store

Τελικά φαίνεται να παίρνει τα πράγματα στα χέρια της.

Οι χρήστες στη Γαλλία και το Ηνωμένο Βασίλειο (σύντομα και σε άλλα μέρη) θα είναι πλέον σε θέση να επιλέξουν τις υπηρεσίες RCS που παρέχονται απευθείας από την Google αντί να περιμένουν τους τοπικούς πάροχους κινητής τηλεφωνίας να γυρίσουν το διακόπτη.

Αν και αυτό μπορεί να ακούγεται σαν μια πολύ μικρή εξέλιξη στο δεκαετές παλιό RCS, στην πραγματικότητα μια “τεράστια αλλαγή στη στρατηγική”, όπως αναφέρει το The Verge: δεν είναι ότι Google απέκτησε μια υπηρεσία ισοδύναμη του iMessage για τους χρήστες του Android, αλλά είναι πολύ κοντά.

Το gambit της Google λύνει ένα από τα σημαντικότερα εμπόδια για την επιτυχία του RCS, που μέχρι τώρα εξαρτάται από τους παγκόσμιους φορείς κινητής τηλεφωνίας και τους κατασκευαστές συσκευών. Το άλλο εμπόδιο είναι ακόμη μεγαλύτερο.

Σε αντίθεση με τα WhatsApp, iMessage και άλλες εφαρμογές συνομιλίας μέσω Διαδικτύου (OTT), όπως το Telegram και το Signal, το πρότυπο RCS δεν διαθέτει end-to-end κρυπτογράφηση, γεγονός που η Amnesty International επεσήμανε στην Google από πέρυσι.

  Spotify εγκαθίσταται αυτόματα σε Windows 10 και 11

Για τους χρήστες που ενδιαφέρονται για την προστασία της ιδιωτικής τους ζωής, η end-to-end κρυπτογράφηση είναι απαραίτητη στο τραπέζι, όπως έδειξε η Mary Meeker στην τελευταία της έκθεση σχετικά με τις τάσεις στο διαδίκτυο.

Τα καλά νέα είναι ότι η Google φαίνεται ότι τελικά θα αποκτήσει end-to-end κρυπτογράφηση. Ο Sanaz Ahari, ο διευθυντής προϊόντων που είναι υπεύθυνος για τα μηνύματα Android, διαβεβαίωσε το The Verge ότι η εταιρεία είναι αποφασισμένη να βρει λύση.

Η στρατηγική της εταιρείας για την ανταλλαγή φωνητικών μηνυμάτων είναι πανταχού παρούσα και ολοκληρωμένη, με (Google Assistant, Google Duplex) και hardware (Google Home).

Αυτό που λείπει είναι ένα σωστό πρότυπο, και η Google μπορεί να το έχει ήδη.

__________________

Written by giorgos

Ο Γιώργος ακόμα αναρωτιέται τι κάνει εδώ....

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Το μήνυμα σας δεν θα δημοσιευτεί εάν:
1. Περιέχει υβριστικά, συκοφαντικά, ρατσιστικά, προσβλητικά ή ανάρμοστα σχόλια.
2. Προκαλεί βλάβη σε ανηλίκους.
3. Παρενοχλεί την ιδιωτική ζωή και τα ατομικά και κοινωνικά δικαιώματα άλλων χρηστών.
4. Διαφημίζει προϊόντα ή υπηρεσίες ή διαδικτυακούς τόπους .
5. Περιέχει προσωπικές πληροφορίες (διεύθυνση, τηλέφωνο κλπ).


  +  74  =  75