Kaspersky Lab Ηγέτης στην έκθεση Magic Quadrant for Endpoint Protection Platforms της Gartner

Η Kaspersky Lab αναδείχθηκε «Ηγέτης» στην έκθεση Magic Quadrant for Endpoint Protection Platforms της Gartner*. Συγκεκριμένα, η εταιρεία τοποθετήθηκε στο τεταρτημόριο των ηγετών για τέταρτο συνεχόμενο έτος, βάσει της αξιολόγησης γύρω από την «πληρότητα του οράματος» της και την «ικανότητα υλοποίησης του», όπως αυτά καθορίστηκαν από τους ειδικούς της Gartner.An employee works near screens in the virus lab at the headquarters of Russian cyber security company Kaspersky Labs in Moscow

Η έκθεση “Magic Quadrant” κατηγοριοποιεί τους παρόχους λύσεων ασφάλειας για τερματικά σε τέσσερις ομάδες: τους “Leaders”, τους “Challengers”, τους “Visionaries” και τους “Niche Players”. Η Kaspersky Lab συμπεριλήφθηκε στο «τεταρτημόριο των ηγετών» για τέταρτη χρονιά στη σειρά, με την εταιρεία να εξακολουθεί να βελτιώνει τη θέση της, καταλαμβάνοντας τη δεύτερη θέση όσον αφορά στην «πληρότητα του οράματος» της.

Σε σχέση με τα αποτελέσματα, ο Nikita Shvetsov, Chief Technology Officer της Kaspersky Lab, σχολίασε: «Είμαστε περήφανοι που τοποθετούμαστε μεταξύ των «Ηγετών» στην έκθεση Magic Quadrant της Gartner για τέταρτη συνεχή χρονιά. Πιστεύουμε ότι αυτό είναι αποτέλεσμα της συνεχούς προσπάθειας μας για να αξιοποιήσουμε τις βραβευμένες μας τεχνολογίες και την κορυφαία πληροφόρηση που διαθέτουμε για τις ψηφιακές απειλές πέρα από τις παραδοσιακές λύσεις antivirus, ώστε να παρέχουμε λύσεις ασφάλειας για εικονικά και mobile περιβάλλοντα εργασίας».

Αντίγραφο της έκθεσης “Magic Quadrant for Endpoint Protection Platforms” της Gartner, η οποία συντάχθηκε από τους Peter Firstbrook, John Girard και Neil MacDonald, στις 22 Δεκεμβρίου 2014, μπορείτε να βρείτε εδώ.

Ακολουθήσετε μας στο Google News iGuRu.gr at Google news

Written by giorgos

Ο Γιώργος ακόμα αναρωτιέται τι κάνει εδώ....

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

Το μήνυμα σας δεν θα δημοσιευτεί εάν:
1. Περιέχει υβριστικά, συκοφαντικά, ρατσιστικά, προσβλητικά ή ανάρμοστα σχόλια.
2. Προκαλεί βλάβη σε ανηλίκους.
3. Παρενοχλεί την ιδιωτική ζωή και τα ατομικά και κοινωνικά δικαιώματα άλλων χρηστών.
4. Διαφημίζει προϊόντα ή υπηρεσίες ή διαδικτυακούς τόπους .
5. Περιέχει προσωπικές πληροφορίες (διεύθυνση, τηλέφωνο κλπ).


  +  30  =  37