Κίνα : έλυσε το πρόβλημα του εθισμού από τα παιχνίδια

Η “λύση” του εθισμού από τα ηλεκτρονικά είναι τόσο εύκολη όσο η “λύση” του αλκοολισμού. Όμως ο κρατικός φορέας της ς που επιβλέπει τα βιντεοπαιχνίδια φαίνεται έτοιμος να χαρακτηρίσει “επιτυχείς” τις πρόσφατες προσπάθειες του για τον περιορισμό της χρήσης παιχνιδιών μεταξύ των παιδιών.

gaming addiction

Οι Financial Times και το Reuters ανέφεραν ότι η κρατική επιτροπή της Κίνας για τα βιντεοπαιχνίδια δημοσίευσε μια έκθεση την Τρίτη που αναφέρει ότι η χώρα κατάφερε να “επιλύσει” με κάποιο τρόπο τον εθισμό των ανηλίκων στα παιχνίδια. Η χώρα έχει νέους κανονισμούς από τον Αύγουστο του 2021, όταν προσπάθησε να επιβάλει απαγόρευση της χρήσης των παιχνιδιών στα παιδιά που τα περιόριζε σε μία ώρα παιχνιδιού την Παρασκευή, το Σάββατο και την Κυριακή.

Η έκθεση από την πολιτειακή Επιτροπή Εκδόσεων της Ένωσης Εκδοτών Παιχνιδιών της Κίνας, ή GPC (από το Game Publishers Association Publications Committee), αναφέρει ότι το 75% των ανηλίκων έπαιζε λιγότερο από τρεις ώρες την εβδομάδα. Η έκθεση δείχνει επίσης ότι η Κίνα είναι πρόθυμη να υποχωρήσει από τους σκληρούς κανονισμούς που έχουν στοιχειώσει τη βιομηχανία παιχνιδιών της χώρας. Οι μεγάλοι εκδότες παιχνιδιών της Κίνας στηρίζονται στις προσπάθειές τους να καταστείλουν τον χρόνο που αφιερώνουν στα παιχνίδια οι ανήλικοι, σύμφωνα με την δημοσίευση του Reuters. Η Tencent χρησιμοποιεί μάλιστα τεχνολογία τόσο επεμβατική όσο η αναγνώριση προσώπου για να αποτρέψει τους ανηλίκους από το βραδινό παιχνίδι.

  2022 Aaron Swartz Day and Hackathon

Η χαλαρή αντιμετώπιση στον εθισμό των παιδιών από τα παιχνίδια έρχεται, τη στιγμή που οι τεχνολογικές εταιρείες Sony και Microsoft προσπαθούν να αποκτήσουν περισσότερα παιχνιδιών κινεζικής κατασκευής. Η Sony σχεδιάζει να επενδύσει πάνω από 140.000$ σε κάθε εταιρεία παιχνιδιών που θα συνεργαστεί μαζί της.

Η Microsoft από την άλλη σχεδιάζει να δημιουργήσει μια ομάδα για την αναζήτηση περισσότερων κινεζικών παιχνιδιών, σύμφωνα με ανώνυμες πηγές που επικαλείται το Reuters. Οι προγραμματιστές του μαζικά δημοφιλούς Genshin Impact, της HoYoverse από την Κίνα, φέρεται να προσεγγίστηκε από τη Microsoft για να το μετατρέψουν σε αποκλειστικό παιχνίδι για το Xbox το 2020, αν και προφανώς δεν κατέληξαν σε συμφωνία.

παιχνίδια,Κίνα

Written by giorgos

Ο Γιώργος ακόμα αναρωτιέται τι κάνει εδώ....

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Το μήνυμα σας δεν θα δημοσιευτεί εάν:
1. Περιέχει υβριστικά, συκοφαντικά, ρατσιστικά, προσβλητικά ή ανάρμοστα σχόλια.
2. Προκαλεί βλάβη σε ανηλίκους.
3. Παρενοχλεί την ιδιωτική ζωή και τα ατομικά και κοινωνικά δικαιώματα άλλων χρηστών.
4. Διαφημίζει προϊόντα ή υπηρεσίες ή διαδικτυακούς τόπους .
5. Περιέχει προσωπικές πληροφορίες (διεύθυνση, τηλέφωνο κλπ).


  +  52  =  55