Γιατί Ο Mark Zuckerberg Φοράει Τα Ίδια Ρούχα Κάθε Μέρα;

Μπορεί να είναι ένας από τους πλουσιότερους ανθρώπους στον πλανήτη, όμως σε ό,τι έχει σχέση με την ένδυση οι επιλογές του είναι πολύ λίγες. Ο λόγος για τον , τον CEO του , ο οποίος κάθε μέρα φοράει ένα από τα πολλά ίδια γκρι t-shirts που έχει στην ντουλάπα του.mark zuckerberg

Την Πέμπτη που μας πέρασε ο Mark Zuckerberg συμμετείχε στο πρώτο Q/A που διοργάνωσε το Facebook με ερωτήσεις από τους ίδιους τους χρήστες της υπηρεσίας. Μια από αυτές που του τέθηκαν είχε σχέση με τις στυλιστικές του επιλογές.

Mark, why do you wear the same t-shirt every day?

Και ενώ θα περίμενες μια χιουμοριστική απάντηση, ο Mark Zuckerberg απάντησε πολύ σοβαρά:

I really want to clear my to make it so that I have to make as few decisions as possible about anything except how to best serve this community.

I’m in this really lucky position where I get to wake up every day and help serve more than 1bn people, and I feel like I’m not doing my job if I spend any of my on that are silly or frivolous about my life, so that way I can dedicate all of my energy towards just building the best products and .

Αμέσως μετά μίλησε για μια έννοια που οι ψυχολόγοι ονομάζουν “decision fatigue”. Αυτή αναφέρεται στην ιδέα πως οι άνθρωποι τείνουν να παίρνουν χειρότερες αποφάσεις, μετά από ένα διάστημα κατά το οποίο έχουν πάρει πολλές αποφάσεις.

  Βρετανία τέρμα στην απαγόρευση νόμιμου αλλά επιβλαβούς περιεχομένου

Είναι η ίδια φιλοσοφία που διέπει τον κόσμο της τεχνολογίας γενικότερα, αφού πολλές είναι οι εταιρείες που προσφέρουν στους υπαλλήλους τους υπηρεσίες όπως δωρεάν γεύματα και καθαριστήριο. Όσο λιγότερες αποφάσεις έχεις να πάρεις για μικρά πράγματα, τόσο πιο εύκολα θα μπορείς να συγκεντρωθείς στη δουλειά σου.

Away.gr

Written by Δημήτρης

O Δημήτρης μισεί τις Δευτέρες.....

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Το μήνυμα σας δεν θα δημοσιευτεί εάν:
1. Περιέχει υβριστικά, συκοφαντικά, ρατσιστικά, προσβλητικά ή ανάρμοστα σχόλια.
2. Προκαλεί βλάβη σε ανηλίκους.
3. Παρενοχλεί την ιδιωτική ζωή και τα ατομικά και κοινωνικά δικαιώματα άλλων χρηστών.
4. Διαφημίζει προϊόντα ή υπηρεσίες ή διαδικτυακούς τόπους .
5. Περιέχει προσωπικές πληροφορίες (διεύθυνση, τηλέφωνο κλπ).