Εταιρεία εμφυτεύει microchip στους εργαζόμενούς της

Μετά από μια ημι-ανώδυνη ένεση μεταξύ του αντίχειρα και του δείκτη, εμφυτεύεται στον εργαζόμενο ένα . Μόλις δημιουργήθηκε ένα cyborg, ένας άνθρωπος μηχανή!

Ακούγεται φουτουριστικό, σαν τις ταινίες επιστημονικής φαντασίας: ένας άνθρωπος εμφυτεύεται με microchip, και είναι πλέον υπό έλεγχο.microchip

Για μια σουηδική , ωστόσο, η πρακτική της εμφύτευσης microchip στους υπαλλήλους της έχει γίνει ρουτίνα, και μπορούμε να πούμε ότι είναι και αρκετά δημοφιλής.

Η εταιρεία Epicenter, εδρεύει στη Στοκχόλμη και οι εργαζόμενοι της περιμένουν ανυπόμονα στην ουρά εντελώς εθελοντικά για να αποκτήσουν το εμφύτευμα του microchip. Η εμφύτευση δεν είναι υποχρεωτική αλλά μέχρι σήμερα υπάρχουν πάνω από 150 άτομα που “φόρεσαν ” όπως προαναφέραμε, εντελώς εθελοντικά το εμφύτευμα – ένα micrοchip που έχει περίπου το μέγεθος ενός κόκκου ρυζιού.

Μα γιατί;

Σύμφωνα με το συν-ιδρυτή και Διευθύνων Σύμβουλος της Epicenter κ. Patrick Mesterton, όλα γίνονται για την ευκολία. Το εμφύτευμα λειτουργεί σαν κλειδί για να ανοίξει κλειδωμένες πόρτες, δίνει τον για τη των εκτυπωτών, αλλά λειτουργεί και σαν πιστωτική κάρτα για να αγοράσουν οι εργαζόμενοι κάτι από το σνακ μπαρ.

  Εταιρείες και φανατικοί οπαδοί

Είναι μια σύγχρονη λύση για το πρόβλημα που αντιμετωπίζουμε όλοι: να μεταφέρουμε πάρα πολλά πράγματα.

Φυσικά είναι και κάτι που προσφέρει καλύτερο status quo (για τους εμφυτευμένους που το λένε στους φίλους τους πολύ περήφανοι) , αλλά δεν είμαι και σίγουρος για αυτό. Πολλά σύγχρονα κινητά , χρησιμοποιούν την το για να προσφέρουν το ίδιο επίπεδο άνεσης χωρίς κάποια άλλη επεμβατική διαδικασία.

Προσωπικά δεν θα ήμουν και τόσο άνετος γνωρίζοντας ότι κάτω από το δέρμα μου κουβαλάω ένα micrοchip, που ποιος ξέρει ποιος μπορεί να το ελέγξει…

Written by giorgos

Ο Γιώργος ακόμα αναρωτιέται τι κάνει εδώ....

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Το μήνυμα σας δεν θα δημοσιευτεί εάν:
1. Περιέχει υβριστικά, συκοφαντικά, ρατσιστικά, προσβλητικά ή ανάρμοστα σχόλια.
2. Προκαλεί βλάβη σε ανηλίκους.
3. Παρενοχλεί την ιδιωτική ζωή και τα ατομικά και κοινωνικά δικαιώματα άλλων χρηστών.
4. Διαφημίζει προϊόντα ή υπηρεσίες ή διαδικτυακούς τόπους .
5. Περιέχει προσωπικές πληροφορίες (διεύθυνση, τηλέφωνο κλπ).