ΕΕ ρωτάει αν χρειάζεται νέα νομοθεσία για τις Microsoft και Apple

Οι ρυθμιστικές αρχές αντιμονοπωλιακής νομοθεσίας της ΕΕ ρωτούν τους και τους ανταγωνιστές της Microsoft αν η υπηρεσία Bing πρέπει να συμμορφωθεί με νέους αυστηρούς τεχνολογικούς κανόνες και αν αυτό θα πρέπει να ισχύει και για την υπηρεσία iMessage της Apple, σύμφωνα με μια δημοσίευση του :

dma eff image

Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή ξεκίνησε τον Σεπτέμβριο έρευνες για να αξιολογήσει αν το Bing, ο Edge και το τμήμα Microsoft Advertising της Microsoft καθώς και το iMessage της Apple θα πρέπει να υπόκεινται στον Νόμο για τις Ψηφιακές Αγορές (DMA).

Οι έρευνες ξεκίνησαν όταν και οι δύο εταιρείες αμφισβήτησαν τη ρυθμιστική αρχή ανταγωνισμού της ΕΕ χαρακτηρίζοντας αυτές τις υπηρεσίες σαν βασικές υπηρεσίες ς στο πλαίσιο του DMA (από το Digital Markets Act).

Το DMA απαιτεί από τη Microsoft, την Apple, την Google, την Amazon, τις Meta Platforms, την ByteDance και την Alphabet να επιτρέπουν σε εφαρμογές τρίτων ή στις πλατφόρμες τους και να διευκολύνουν τους χρήστες να αλλάζουν από τις προεπιλεγμένες εφαρμογές σε άλλες από ανταγωνιστικές εταιρείες, μεταξύ άλλων υποχρεώσεων.

Η Επιτροπή κυκλοφόρησε ερωτηματολόγια νωρίτερα αυτό το μήνα, ζητώντας από τους ανταγωνιστές και τους χρήστες να αξιολογήσουν τη σημασία των τριών υπηρεσιών της Microsoft και του iMessage της Apple έναντι των ανταγωνιστικών υπηρεσιών.

Φυσικά κανείς δεν γνωρίζει τι θα γίνει και βέβαια κανείς δεν μπορεί να πει τι θα παιχτεί κάτω από το τραπέζι, καθώς όλες οι εταιρείες που αναφέραμε παραπάνω δεν θα βάλουν σαν προτεραιότητα το συμφέρον του τελικού χρήστη.

iGuRu.gr The Best Technology Site in Greecefgns

κάθε δημοσίευση, άμεσα στο inbox σας

Προστεθείτε στους 2.087 εγγεγραμμένους.

Written by giorgos

Ο Γιώργος ακόμα αναρωτιέται τι κάνει εδώ....

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Το μήνυμα σας δεν θα δημοσιευτεί εάν:
1. Περιέχει υβριστικά, συκοφαντικά, ρατσιστικά, προσβλητικά ή ανάρμοστα σχόλια.
2. Προκαλεί βλάβη σε ανηλίκους.
3. Παρενοχλεί την ιδιωτική ζωή και τα ατομικά και κοινωνικά δικαιώματα άλλων χρηστών.
4. Διαφημίζει προϊόντα ή υπηρεσίες ή διαδικτυακούς τόπους .
5. Περιέχει προσωπικές πληροφορίες (διεύθυνση, τηλέφωνο κλπ).