Η ουτοπία του ασφαλούς Internet

Θυμάστε την ιστορία της ιστοσελίδας JenniCam; Το 1996, η Jennifer Ringley αποφάσισε να καταγράφει τη ζωή της σε φωτογραφίες κάθε τρία λεπτά και να την ανεβάζει στο Internet. Η ζωή της άλλαξε. Η ιστοσελίδα της έγινε ένα από τα 10 πιο δημοφιλή sites στο .

Η ιστορία της ταξίδεψε από τα μέσα ενημέρωσης και πέρασε από το Letterman, τη Wall Street Journal, το This American Life, βγάζοντας ουσιαστικά την ιδιωτική της ζωή στη φόρα, και φυσικά εκτός ελέγχου.

Η Jennifer Ringley έφυγε από το internet το και από τότε δεν έχει γυρίσει πίσω, όπως αναφέρει το ZDNet.internet safety

Στη σημερινή εποχή όλοι επιθυμούμε να υπάρχει προστασία της ιδιωτικής μας ζωής, αλλά στη συνέχεια ανεβάζουμε στο , μεταδίδουμε τις ζωές μας σε πραγματικό χρόνο με το Periscope και το Meerkat, και μένουμε έκπληκτοι όταν ανακαλύπτουμε ότι τα μηνύματα μας στο Snapchat δεν εξαφανίζονται πάντα όταν τα έχουμε δει.

Αφήνοντας στην άκρη το αν η Εθνική Υπηρεσία Ασφαλείας (NSA), μπορεί να σπάσει κάθε ανοικτή εφαρμογή SSL οποτεδήποτε θέλει, τα κενά ασφαλείας, όπως το FREAK, και το γεγονός ότι οι κυβερνήσεις μπορούν να συλλέγουν ότι θέλουν, και ας πιάσουμε το συνηθισμένο πια γεγονός ότι ανά πάσα στιγμή ανεβάζετε μη κρυπτογραφημένες πληροφορίες σε δημόσιους ιστότοπους, που όλοι μπορούν να τις δουν, ξεχνώντας πολλές φορές ότι κάθε κίνηση που κάνετε στο δια είναι πιθανό να παρακολουθείται.

  Πλοία κρύβουν τις τοποθεσίες τους με ψεύτικα δεδομένα GPS

Σε πάρα πολλά κοινωνικά δίκτυα, όπως το Facebook και το Google+, ένα μεγάλο μέρος του επιχειρηματικού σχεδίου των εταιρειών, βασίζεται στον εντοπισμό των συμφερόντων σας, ώστε να μπορούν να στοχεύουν πιο αποτελεσματικά τις διαφημίσεις τους.

Σκεφτείτε το, και απλά κοιτάξτε τις διαφημίσεις στις σελίδες σας. Μήπως αντανακλούν τις αναζητήσεις σας, όσα έχετε γράψει, ή ότι σας άρεσε; Φυσικά και το κάνουν.

Επίσης δεν είναι μόνο το ότι παρακολουθούν όταν βρίσκεστε στην ιστοσελίδα της εταιρείας. Πριν από μέρες αναφέραμε ότι το κοινωνικό δίκτυο συνεχίζει να παρακολουθεί τις διαδικτυακές συμπεριφορές σας, ακόμα και όταν αποσυνδεθείτε από τον λογαριασμό σας. Τη με το προφίλ σας για την επισύναψη των επιπλέον πληροφοριών μπορεί να την κάνει με ένα απλό .

Δεν είναι όμως μόνο το Facebook. Η Google έχει ταυτότητα διαφημίσεων που παρακολουθεί τους χρήστες του Android, και η Apple χρησιμοποιεί τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας και το IDFA (Identifier για τους διαφημιστές) για να σας παρακολουθεί. Με την άνοδο των εφαρμογών για τα , όπως το Facebook Atlas, έχει γίνει πιο εύκολο από ποτέ για τις εταιρίες να παρακολουθούν κάθε κίνηση σας στο Internet.

  Το κουμπί που θα άλλαζε το internet

Οι προσωπικές μας πληροφορίες χρησιμοποιούνται για το εμπόριο και είναι εμπορεύσιμες. Το διαδίκτυο μας δίνει γρήγορα ότι θελήσουμε, και σε αντάλλαγμα οι διαφημιστικές εταιρίες ακολουθούν κάθε βήμα μας.

Μπορείτε να κλειδώσετε το λογαριασμό σας στο Facebook, να ρυθμίσετε το iPhone και το Android σας για καλύτερη προστασία της ιδιωτικής σας ζωής σας, και να χρησιμοποιείτε μόνο ιστοσελίδες προστατευμένες με Security-Socket Layer (SSL). Τίποτα δεν δείχνει να βοηθάει. Αυτό θα πρέπει να το θυμάστε κάθε φορά που βγάζετε προσωπικά ή εταιρικά δεδομένα στο internet.

Written by giorgos

Ο Γιώργος ακόμα αναρωτιέται τι κάνει εδώ....

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Το μήνυμα σας δεν θα δημοσιευτεί εάν:
1. Περιέχει υβριστικά, συκοφαντικά, ρατσιστικά, προσβλητικά ή ανάρμοστα σχόλια.
2. Προκαλεί βλάβη σε ανηλίκους.
3. Παρενοχλεί την ιδιωτική ζωή και τα ατομικά και κοινωνικά δικαιώματα άλλων χρηστών.
4. Διαφημίζει προϊόντα ή υπηρεσίες ή διαδικτυακούς τόπους .
5. Περιέχει προσωπικές πληροφορίες (διεύθυνση, τηλέφωνο κλπ).


7  +    =  16