Η Samsung ετοιμάζει σαρωτές ίριδας για τις συσκευές της

Όταν η κυκλοφόρησε πέρυσι το Galaxy S5, η επαναστατική τεχνολογία ήταν η νέα δυνατότητα σύνδεσης με δακτυλικό αποτυπώματα. Δώδεκα μήνες μετά η εταιρεία φαίνεται να αναζητεί μια διαφορετική τεχνολογία ασφαλείας. Με την υπογραφή μιας συμφωνίας με το Ινστιτούτο Έρευνας του Στάνφορντ (SRI) η Κορεάτικη εταιρεία ετοιμάζεται να προσθέσει τεχνολογία σάρωσης της ίριδας στα μελλοντικά της smartphone και .Iris on the Move Samsung

Η Samsung αποφάσισε ότι τα πρώτα προϊόντα που θα φέρουν την τεχνολογία του SRI θα είναι οι επαγγελματικές συσκευές της και έτσι απέκτησε το πρώτο custom Galaxy Tab 8.4 Pro που συνεργάζεται άψογα με το Iris on the Move.

Το βιομετρικό σύστημα Iris on the Move (IoM) προσφέρεται ήδη σε διάφορα SRI-επώνυμα προϊόντα, αλλά η συνεργασία με τη Samsung θα δώσει μια πολύ μεγαλύτερη δυνητική αγορά στην εταιρεία.

Η υιοθέτηση της ιριδοσκόπησης δίνει στη Samsung το προβάδισμα έναντι της σάρωσης των δακτυλικών αποτυπωμάτων που χρησιμοποιείται από την αιώνια αντίπαλο , και που όπως έχουμε δει μπορούν να εξαπατηθούν εύκολα από έναν hacker αποτυπώνοντας απλά ένα δακτυλικό αποτύπωμα σε ένα καλούπι.

  ChatGPT for Search Engines πρόσθετο για Firefox ή Chrome

Η ιριδοσκόπηση με το SRI στο Galaxy Tab θα παρουσιαστεί τον Απρίλιο στην εμπορική έκθεση ISC West στο Las Vegas.

Το σύστημα SRI ενισχύει σε μεγάλο βαθμό την ακρίβεια σάρωσης της ίριδας, αφού όπως αναφέρει η εταιρεία αναφέρει ότι είναι “1.000 φορές” πιο ακριβή από ό, τι τα δακτυλικά αποτυπώματα για έλεγχο ταυτότητας των χρηστών. Η εταιρεία αναφέρει επίσης ότι το σύστημα Iris on the Move (ΙΟΜ) λειτουργεί χωρίς να απαιτεί από τον χρήστη να κρατήσει τα μάτια του ακίνητα για την σάρωση.

Written by giorgos

Ο Γιώργος ακόμα αναρωτιέται τι κάνει εδώ....

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Το μήνυμα σας δεν θα δημοσιευτεί εάν:
1. Περιέχει υβριστικά, συκοφαντικά, ρατσιστικά, προσβλητικά ή ανάρμοστα σχόλια.
2. Προκαλεί βλάβη σε ανηλίκους.
3. Παρενοχλεί την ιδιωτική ζωή και τα ατομικά και κοινωνικά δικαιώματα άλλων χρηστών.
4. Διαφημίζει προϊόντα ή υπηρεσίες ή διαδικτυακούς τόπους .
5. Περιέχει προσωπικές πληροφορίες (διεύθυνση, τηλέφωνο κλπ).