Apple: Γιατί αγόρασε την εταιρεία εύρεσης μουσικής Shazam

Αναφορές θέλουν την Apple να βρίσκεται στα τελικά στάδια μιας συμφωνίας με την υπηρεσία εύρεσης μουσικής Shazam.

Σύμφωνα με αρχικές αναφορές από το TechCrunch, η συμφωνία θα μπορούσε να ανακοινωθεί επίσημα τη Δευτέρα που μας έρχεται. Εάν η συμβεί τελικά, η τιμή εξαγοράς θα είναι περίπου στα 400 εκατομμύρια δολάρια, ένας αριθμός που επιβεβαίωσε και το Recode λίγο αργότερα. Αυτό σημαίνει μια σημαντική έκπτωση για μια επιχείρηση αξίας περίπου 1 δισεκατομμυρίου δολαρίων.Shazam

Η Shazam, από την ίδρυση της το 2002, έχει συγκεντρώσει τουλάχιστον 140 εκατομμύρια δολάρια.

Οι αναφορές για την εξαγορά της εταιρείας ακολουθούν προηγούμενες φήμες που αφορούσαν την Snapchat. Η Snap κατάφερε μια συμφωνία στα τέλη του περασμένου έτους που επέτρεψε στους Snapchatters να χρησιμοποιούν την υπηρεσία Shazam για να βρίσκουν τους καλλιτέχνες τραγουδιών μέσα από την εφαρμογή. Στο τέλος όμως φαίνεται ότι κέρδισε η Apple. Προς το παρόν δεν είναι σαφές αν η νέα συμφωνία θα επηρεάσει αυτές τις παλαιότερες συμφωνίες.

Όσον αφορά τον λόγο πίσω από την εξαγορά, δεν υπάρχουν ακόμη επίσημες δηλώσεις – ή κάποια επίσημη επιβεβαίωση από οποιοδήποτε από τα συμβαλλόμενα μέρη.

Από την οπτική της Apple, τα οφέλη θα είναι πολλά. Το πιο προφανές κέρδος για την Apple, αν και φαντάζει μικρό για το μέγεθος μιας εταιρείας όπως η Apple, είναι ότι δεν θα δίνει πια προμήθειες για τους χρήστες που αποστέλλονται στο iTunes για να αγοράσουν μουσική, μέσα από την υπηρεσία.

Ωστόσο, ένα πιο απτό όφελος θα μπορούσε να είχε τη μορφή πρόσθετης πίεσης σε ανταγωνιστικές υπηρεσίες όπως το Spotify και το Google Play Music. Σύμφωνα με μια δημοσίευση της Wall Street Journal, η Shazam στέλνει περίπου ένα εκατομμύριο κλικς την μέρα μόνο στο Spotify.

Και όπως επεσήμανε το The Verge, τα μεγαλύτερα οφέλη μπορεί να συνδέονται με την τεχνολογία επαυξημένης πραγματικότητας που ετοιμάζει η πλατφόρμα της Shazam.

Νωρίτερα φέτος η εταιρεία ξεκίνησε μια πλατφόρμα AR που βασίζεται σε μια τεχνολογία που εισήγαγε το 2015. Η τεχνολογία αυτή επιτρέπει στους χρήστες να σαρώσουν φυσικά προϊόντα όπως περιοδικά, βιβλία και διαφημίσεις για να πάρουν επιπρόσθετες πληροφορίες, όπως το Google Lens.

Αυτό θα μπορούσε να είναι μια αντίδραση της Apple για να προλάβει χαρακτηριστικά που ετοιμάζονται για το Pixel 2 που θα χρησιμοποιεί πάρα πολύ την τεχνολογία Google Lens.

iGuRu.gr The Best Technology Site in Greecegns

κάθε δημοσίευση, άμεσα στο inbox σας

Προστεθείτε στους 2.107 εγγεγραμμένους.

Written by giorgos

Ο Γιώργος ακόμα αναρωτιέται τι κάνει εδώ....

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Το μήνυμα σας δεν θα δημοσιευτεί εάν:
1. Περιέχει υβριστικά, συκοφαντικά, ρατσιστικά, προσβλητικά ή ανάρμοστα σχόλια.
2. Προκαλεί βλάβη σε ανηλίκους.
3. Παρενοχλεί την ιδιωτική ζωή και τα ατομικά και κοινωνικά δικαιώματα άλλων χρηστών.
4. Διαφημίζει προϊόντα ή υπηρεσίες ή διαδικτυακούς τόπους .
5. Περιέχει προσωπικές πληροφορίες (διεύθυνση, τηλέφωνο κλπ).