taxibeat

Taxibeat: Η ελληνική εφαρμογή που έχει… τρελάνει τον κόσμο

Μέχρι πριν από λίγο καιρό, ο τρόπος για να σταματήσει κανείς ένα ταξί ήταν με τη γνωστή κίνηση του χεριού. Τώρα η επιλογή γίνεται πριν καν δει το όχημα να πλησιάζει. Και είναι πάλι στο χέρι του, αλλά με έναν πολύ διαφορετικό τρόπο.

taxibeat


Πρόκειται για το Taxibeat, την πρωτοποριακή ελληνική εφαρμογή για κινητά και υπολογιστές, που έχει κατακτήσει όλο τον κόσμο. Χρησιμοποιώντας την, ο επιβάτης μπορεί να επιλέξει ποιον οδηγό ταξί θα καλέσει για να τον μεταφέρει στον προορισμό του, διαλέγοντας με βάση την υψηλότερη βαθμολογία, το όχημα, το πόσο κοντά είναι στο σημείο που ο ίδιος βρίσκεται, αλλά και ανάλογα με τις έξτρα υπηρεσίες που προσφέρει.

Αφού κατέκτησε την , η εν λόγω εφαρμογή έχει αρχίσει να γίνει ιδιαίτερα δημοφιλής σε όλο τον κόσμο. Μετά από το Βουκουρέστι, το Παρίσι, το Οσλο, το Σάο Πάολο, το Ρίο ντε Τζανέιρο και το Μέξικο Σίτι, τους επόμενους μήνες το Taxibeat θα εξυπηρετεί επιβάτες στην Κωνσταντινούπολη και τη Λίμα.

Μάλιστα, όπως αποδεικνύεται στην πράξη, η εφαρμογή αναγκάζει τους οδηγούς ταξί να αναβαθμίσουν τις υπηρεσίες που παρέχουν. «Η δυνατότητα που έχει ο χρήστης να βαθμολογεί τον οδηγό, υποχρεώνει τον τελευταίο να προσπαθεί περισσότερο. Υπάρχουν οδηγοί που προσφέρουν εμφιαλωμένο , άλλοι που έχουν περιοδικά για να ξεφυλλίζει ο πελάτης κατά την της διαδρομής και άλλοι που προσφέρουν wi-fi», λέει ο Σπύρος Ντόβας, διευθυντής επιχειρηματικής ανάπτυξης της εταιρείας, στο «Εθνος».

Εμπνευστής της ιδέας ήταν ο Νίκος Δρανδάκης, ο οποίος πριν από τρία χρόνια δημιούργησε μαζί με τους συνεργάτες του την εταιρεία, όταν βρέθηκε σε μία απομακρυσμένη περιοχή όπου δεν μπορούσε να εντοπίσει ένα ταξί.

Πηγή: iefimerida.gr

iGuRu.gr The Best Technology Site in Greecefgns

κάθε δημοσίευση, άμεσα στο σας

Προστεθείτε στους 2.100 εγγεγραμμένους.

Written by Δημήτρης

O Δημήτρης μισεί τις Δευτέρες.....

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Το μήνυμα σας δεν θα δημοσιευτεί εάν:
1. Περιέχει υβριστικά, συκοφαντικά, ρατσιστικά, προσβλητικά ή ανάρμοστα σχόλια.
2. Προκαλεί βλάβη σε ανηλίκους.
3. Παρενοχλεί την ιδιωτική ζωή και τα ατομικά και κοινωνικά δικαιώματα άλλων χρηστών.
4. Διαφημίζει προϊόντα ή υπηρεσίες ή διαδικτυακούς τόπους .
5. Περιέχει προσωπικές πληροφορίες (διεύθυνση, τηλέφωνο κλπ).