Το Twitter μόλις ανακοίνωσε για ακόμα μια φορά τα πολύ απογοητευτικά στοιχεία από τα κέρδη της εταιρείας αλλά και μια ενδιαφέρουσα συνεργασία που θα μπορούσε να βοηθήσει στην ανάπτυξη του.
Το Twitter θα αρχίσει να συνεργάζεται με την πλατφόρμα της Google, DoubleClick για να βελτιώσει τον τρόπο καταγραφής της απόδοσης των διαφημίσεων του, αλλά και για την προώθηση τους.
Οι διαφημιστές θα μπορούν πλέον να αγοράσουν tweets μέσω της υπηρεσίας ανταλλαγής διαφημίσεων της Google, DoubleClick. Η συνεργασία είναι πολύ πιθανό να βοηθήσει το Τwitter να πουλήσει περισσότερες διαφημίσεις, λόγω της τεράστιας πελατειακής της βάσης της Google, αλλά και τις “ανέσεις” που προσφέρει η πλατφόρμα του DoubleClick (αναλυτικά στοιχεία κλπ).
«Θέλουμε οι διαφημιστές να γνωρίζουν τις δράσεις πέραν των ιστοσελίδας τους, τα κλικς σε πλατφόρμες όπως τη δική μας (π.χ., retweets) και το ρόλο που παίζουν στον καθορισμό ROI μιας καμπάνιας,” αναφέρει το Τwitter στο blog του.
Αυτή δεν είναι η πρώτη φορά που το Τwitter και η Google έρχονται τόσο κοντά… Νωρίτερα αυτό το έτος, οι δύο εταιρείες έκλεισαν μια συμφωνία για τα tweets που εμφανίζονται στα αποτελέσματα αναζήτησης της Google.
Το Τwitter ανακοίνωσε επίσης ότι απέκτησε μια εταιρεία marketing που ονομάζεται TellApart, για να βοηθήσει και πάλι τους διαφημιστές της, να κατανοήσουν το πόσο αποτελεσματικές είναι οι καμπάνιες τους.