Πρόστιμο και στο YouTube: Την Τετάρτη, η Ομοσπονδιακή Επιτροπή Εμπορίου ανακοίνωσε ότι επιβάλλει πρόστιμο στην Google ύψους 170 εκατομμυρίων δολαρίων μετά από έρευνα που πραγματοποίησε στο YouTube για παραβιάσεις του νόμου περί προστασίας της ιδιωτικής ζωής των παιδιών.
Η FTC (Federal Trade Commission) και ο γενικός εισαγγελέας της Νέας Υόρκης ισχυρίζονται ότι η Google παρακολουθούσε το ιστορικό προβολής βίντεο των παιδιών για να σερβίρει εξατομικευμένες διαφημίσεις, γεγονός που παραβιάζει τον νόμο για την προστασία της ιδιωτικής ζωής του παιδιού στο Διαδίκτυο (COPPA).
Το πρόστιμο ύψους 170 εκατομμυρίων δολαρίων είναι το μεγαλύτερο πρόστιμο της COPPA μέχρι σήμερα. Το προηγούμενο είχε επιβληθεί στην TikTok τον περασμένο Φεβρουάριο για παραβιάσεις του ίδιου νόμου.
Το πρόστιμο απαιτεί επίσης από την Google να πραγματοποιήσει νέες αλλαγές στις επιχειρηματικές πρακτικές της, όπως το να απαιτεί από τους δημιουργούς να επισημάνουν το περιεχόμενο που προορίζεται για παιδιά και φυσικά να σταματήσει τη συλλογή δεδομένων από τα βίντεο που απευθύνονται σε ανηλίκους.
Δεν είναι σαφές το πώς διαχωρίζει το YouTube το περιεχόμενο που απευθύνεται σε ανηλίκους, αλλά στο blog αναφέρεται ότι χρησιμοποιούνται αλγόριθμοι για να επισημάνουν οτιδήποτε έχει “σχέση με παιδιά, και παιχνίδια.”
Το YouTube αναφέρει επίσης ότι τα σχόλια και οι ειδοποιήσεις δεν θα είναι πλέον διαθέσιμα σε περιεχόμενο που απευθύνεται σε παιδιά. Η πλατφόρμα θα σταματήσει επίσης να προβάλλει στοχευμένες διαφημίσεις σε αυτό το είδος περιεχομένου.
Για να δούμε…
_____________________