Η Lenovo κατάφερε να κάνει ένα διακανονισμό σε μια καταδικαστική απόφαση που “κέρδισε” όταν δικάστηκε για την προσθήκη του λογισμικού VisualDiscovery της Superfish που παραβίαζε την ιδιωτική ζωή των καταναλωτών αλλά και την ασφάλειά τους στο διαδίκτυο.
“Στις αρχές του 2014, οι εταιρείες Lenovo και η Superfish ξεκίνησαν μια επιχειρηματική συνεργασία για να εγκαταστήσουν ένα λογισμικό της Superfish που ονομάζεται VisualDiscovery σε 28 μοντέλα φορητών υπολογιστών της Lenovo. Το VisualDiscovery δεν αποκαλύφθηκε στους καταναλωτές”, αναφέρει το κατηγορητήριο (PDF).
Σύμφωνα με μια δημοσίευση “SuperFish Vulnerability” που αναρτήθηκε από την Lenovο στην σελίδα υποστήριξης της εταιρείας και μετά την ανακάλυψη του προ-εγκατεστημένου λογισμικού από τους καταναλωτές, το λογισμικό VisualDiscovery σχεδιάστηκε να λειτουργεί στο παρασκήνιο, παρεμποδίζοντας την κυκλοφορία HTTP(S) και με την βοήθεια ενός self-signed root certificate μπορούσε να αποκρυπτογραφεί και να παρακολουθεί όλη την κυκλοφορία, κρυπτογραφημένη ή όχι.
Στην δημοσίευση της Lenovo για το προ-φορτωμένο λογισμικό της SuperFish αναφέρεται ότι επηρεάζονται τα παρακάτω Lenovo Notebooks:
E-Series, Edge Series, Flex-Series, G-Series, Miix-Series, S-Series, U-Series, Y-Series, Yoga-Series, και Z-Series.
Οι καταναλωτές που κατέθεσαν την αγωγή κατηγορίας κατά της Lenovο, για το λογισμικό της Superfish, αναφέρουν ότι υποβάθμιζε την απόδοση των υπολογιστών τους, χρησιμοποιώντας συνεχώς πόρους του συστήματος για να σερβίρει διαφημίσεις.
“Το VisualDiscovery εγκαταστάθηκε σε σχεδόν 800.000 φορητούς υπολογιστές της Lenovo που πωλήθηκαν στις Ηνωμένες Πολιτείες από 1η Σεπτεμβρίου του 2014 έως 28 Φεβρουαρίου του 2015”, αναφέρει επίσης η συμφωνία του διακανονισμού
Στις 18 Ιανουαρίου του 2015, απαντώντας στις αυξανόμενες καταγγελίες για τις επιπτώσεις του VisualDiscovery, η Lenovο δημοσίευσε οδηγίες για την απενεργοποίηση του κακόβουλου λογισμικού σε επίπεδο διακομιστή.
Η συμφωνία του διακανονισμού αναφέρει επίσης ότι η Lenovo πρέπει να πραγματοποιήσει πληρωμές ύψους 7.300.000 δολαρίων.
Από τους 800.000 που αγόρασαν φορητούς υπολογιστές που περιείχαν το VisualDiscovery, οι 500.000 που απέκτησαν τις συσκευές τους από τη Lenovο ή τις αγόρασαν από καταστήματα λιανικής πώλησης όπως τα Best Buy και Amazon θα πρέπει να επικοινωνήσουν άμεσα με την Κινέζικη εταιρεία για να ενημερωθούν για τον διακανονισμό.
Για τους υπόλοιπους πελάτες που δεν μπορούν να προσεγγιστούν, η Lenοvo θα χρησιμοποιήσει πολλαπλές πλατφόρμες διαφήμισης μέσω διαδικτύου, από την Google το Twitter και το Facebook με στόχο να τους ενημερώσει.
________________________
- Apple το γράμμα d δεν είναι πάντα d
- Macaulay Library : Η μεγαλύτερη online βιβλιοθήκη φυσικών ήχων και βίντεο
- CariGAN AI δημιουργεί απίστευτες καρικατούρες
- Hacking; Ελέγξτε τους λογαριασμούς σας