Apple Shazam: Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή εξετάζει τη σχέση

Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή ξεκινά μια έρευνα “εις βάθος” για την εξαγορά της εφαρμογής αναγνώρισης μουσικής Shazam από την Apple. Η κύρια ανησυχία της Ευρωπαϊκής Επιτροπής είναι ότι η εφαρμογή Shazam θα δώσει στην Apple πρόσβαση σε ευαίσθητα εμπορικά δεδομένα που μπορεί να χρησιμοποιήσει για να επιβληθεί έναντι των ανταγωνιστών της στον Ευρωπαϊκό Οικονομικό Χώρο.Apple Shazam

Με αυτά τα στοιχεία, η Ευρωπαϊκή Επιτροπή αναφέρει ότι η Apple θα μπορούσε να στοχεύσει άμεσα τους πελάτες των ανταγωνιστών της εφαρμογής Shazam και να τους παρασύρει στην δική της υπηρεσία Apple Music.

“Ως αποτέλεσμα, οι άλλες υπηρεσίες streaming μουσικής θα μπορούσαν να βρεθούν σε ανταγωνιστικό μειονέκτημα”, σύμφωνα με το δελτίο τύπου της ΕΕ.

Εν τω μεταξύ, η Επιτροπή εξετάζει επίσης το αν οι ανταγωνιστές της υπηρεσίας Apple Music θα βλάπτονται αν η εφαρμογή Shazam κατευθύνει τους χρήστες της στην Αpple, και όχι στους ανταγωνιστές της Αpple Music όπως τις εφαρμογές Spotify και Deezer.

Η Επιτροπή έχει ζητήσει μια προθεσμία μέχρι τις 4 Σεπτεμβρίου για να διερευνήσει τις παραπάνω ανησυχίες.

Η Αpple ανακοίνωσε την εξαγορά της Shazam μια εταιρεία με έδρα το Ηνωμένο Βασίλειο τον Δεκέμβριο που μας πέρασε.
Η συμφωνία εξαγοράς της εταιρείας φυσικά εξυπηρετεί πολλούς σκοπούς για την Apple πέρα ​​από όλα όσα αναφέραμε παραπάνω με την Αpple Music.
Η Shazam διαθέτει μια ομάδα που είναι εξειδικευμένη σε μοντέλα εκπαίδευσης, ανάπτυξη αλγορίθμων και διαχείριση δεδομένων. Με την τεχνογνωσία της Shazam στη χρήση των δεδομένων, θα δούμε πάρα πολλές εφαρμογές νέων τεχνολογιών που εξυπηρετούν την Αpple, όπως μια πιθανή ενίσχυση της ψηφιακής βοηθού Siri.

iGuRu.gr The Best Technology Site in Greeceggns

Get the best viral stories straight into your inbox!















Written by giorgos

Ο Γιώργος ακόμα αναρωτιέται τι κάνει εδώ....

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Το μήνυμα σας δεν θα δημοσιευτεί εάν:
1. Περιέχει υβριστικά, συκοφαντικά, ρατσιστικά, προσβλητικά ή ανάρμοστα σχόλια.
2. Προκαλεί βλάβη σε ανηλίκους.
3. Παρενοχλεί την ιδιωτική ζωή και τα ατομικά και κοινωνικά δικαιώματα άλλων χρηστών.
4. Διαφημίζει προϊόντα ή υπηρεσίες ή διαδικτυακούς τόπους .
5. Περιέχει προσωπικές πληροφορίες (διεύθυνση, τηλέφωνο κλπ).