ΕΛΑΣ: Έξαρση ψεύτικων τηλεφωνικών κλήσεων από “Αστυνομία” για ποινικές εκκρεμότητες

Η Διεύθυνση Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος προειδοποιεί ότι υπάρχει έξαρση από τηλεφωνικές απάτες που προσποιούνται ότι είναι από την Αστυνομία και ζητούν τα τραπεζικά στοιχεία σας για ποινικές εκκρεμότητες σας.

greek police

Μία νέα ανακοίνωση εξέδωσε σήμερα η Διεύθυνση Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος, καθώς έχει λάβει πάνω από 100 καταγγελίες μέσα σε ένα 24ωρο για τηλεφωνικές , οι οποίες με χρήση ηχογραφημένου μηνύματος στα αγγλικά ή τα ελληνικά σας ενημερώνουν ότι έχετε ποινικές εκκρεμότητες και προσπαθούν να σας αποσπάσουν τους τραπεζικούς λογαριασμούς.

Και για άλλη μία φορά ενημερώνουν ότι οι πραγματικές αστυνομικές και διωκτικές Αρχές δεν θα σας ζητήσουν ποτέ τηλεφωνικά ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα ή στοιχεία τραπεζικών λογαριασμών.

Διαβάζουμε από την ανακοίνωση:

ΑΡΧΗΓΕΙΟ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ

Αθήνα, 16 Σεπτεμβρίου 2022

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Ενημέρωση της Διεύθυνσης Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος προς τους πολίτες – χρήστες του διαδικτύου, για προσπάθεια εξσής τους, μέσω τηλεφωνικών κλήσεων
Προσοχή στις τηλεφωνικές κλήσεις με τη χρήση ηχογραφημένων μηνυμάτων στις οποίες οι δράστες προσποιούνται αστυνομικές Αρχές

Οι αστυνομικές και διωκτικές Αρχές δεν θα σας ζητήσουν τηλεφωνικά ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα ή στοιχεία τραπεζικών λογαριασμών

Το τελευταίο χρονικό διάστημα στη Διεύθυνση Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος καταγγέλλονται περιπτώσεις προσπαθειών εξαπάτησης πολιτών μέσω τηλεφωνικών κλήσεων με σκοπό να τους αποσπάσουν ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα, οικονομικά στοιχεία ή και κωδικούς .

Οι τηλεφωνικές κλήσεις πραγματοποιούνται από σταθερά ή τηλέφωνα με χρήση ηχογραφημένου μηνύματος στην αγγλική ή την ελληνική γλώσσα. Οι δράστες στις κλήσεις αυτές, προσποιούμενοι αστυνομικές Αρχές, προτρέπουν τους πολίτες να ακολουθήσουν συγκεκριμένα βήματα προκειμένου να ενημερωθούν για ποινικές εκκρεμότητες που δήθεν εκκρεμούν σε βάρος τους.

Κατόπιν των ανωτέρω η Διεύθυνση Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος συνιστά στους πολίτες:

  • να είναι προσεκτικοί με τέτοιου είδους τηλεφωνικές κλήσεις,
  • να κρατούν τον αριθμό τηλεφώνου από τον οποίο τους έχουν καλέσει,
  • να μην καλούν πίσω έναν αριθμό που τους γνωστοποιήθηκε μέσω φωνητικού μηνύματος,
  • να είναι επιφυλακτικοί – να μην συζητάνε με οποιονδήποτε τους καλεί και ζητάει ευαίσθητες ,
  • να μην αποκαλύπτουν τους κωδικούς της ηλεκτρονικής τραπεζικής, τα στοιχεία της κάρτας τους ή άλλα ευαίσθητα στοιχεία µέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή τηλεφώνου.
  • να μην δίνουν, σε καμία περίπτωση, τον κωδικό “PIN” της πιστωτικής ή χρεωστικής κάρτας ή τον κωδικό του τραπεζικού τους λογαριασμού μέσω e-banking.

Σημειώνεται ότι, οι πολίτες μπορούν να αντλούν χρήσιμες συμβουλές για την αποφυγή της εξαπάτησής τους στον «Οδηγό του Πολίτη», που φιλοξενείται στην ιστοσελίδα της Ελληνικής Αστυνομίας ( www.hellenicpolice.gr ) καθώς επίσης και μέσω των επίσημων λογαριασμών της Διεύθυνσης Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος, στα ακόλουθα μέσα κοινωνικής δικτύωσης:

Facebook: https://www.facebook.com/CyberAlertGR
Instagram: https://www.instagram.com/cyberalert.gr/
Twitter: https://twitter.com/CyberAlert
Youtube: https://www.youtube.com/channel/UCSECtiscTH8tkxzBzX8gVcQ

iGuRu.gr The Best Technology Site in Greecefgns

κάθε δημοσίευση, άμεσα στο inbox σας

Προστεθείτε στους 2.100 εγγεγραμμένους.
police,αστυνομία

Written by Δημήτρης

O Δημήτρης μισεί τις Δευτέρες.....

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Το μήνυμα σας δεν θα δημοσιευτεί εάν:
1. Περιέχει υβριστικά, συκοφαντικά, ρατσιστικά, προσβλητικά ή ανάρμοστα σχόλια.
2. Προκαλεί βλάβη σε ανηλίκους.
3. Παρενοχλεί την ιδιωτική ζωή και τα ατομικά και κοινωνικά δικαιώματα άλλων χρηστών.
4. Διαφημίζει προϊόντα ή υπηρεσίες ή διαδικτυακούς τόπους .
5. Περιέχει προσωπικές πληροφορίες (διεύθυνση, τηλέφωνο κλπ).