ΕΜΠ: Παρουσίαση του οχήματος Πυρφόρος ΙΙ

Την Δευτέρα 22/6/2015 και ώρα 12:00 στην αίθουσα τελετών του Κτιρίου Διοίκησης στην Πολυτεχνιούπολη Ζωγράφου θα γίνει η παρουσίαση του οχήματος “Πυρφόρος ΙΙ.”

Η παρουσίαση αποσκοπεί στην ενημέρωση της ακαδημαϊκής κοινότητας και του κοινού για την προσπάθεια ανάπτυξης και την επίδειξη του ερευνητικού οχήματος εξοικονόμησης «Πυρφόρος II» κατασκευασμένο αποκλειστικά από φοιτητές του ΕΜΠ και τη συμμετοχή τους στον ευρωπαϊκό διαγωνισμό ECO-MARATHON 2015.Πυρφόρος ΙΙ

Πυρφόρος 2015

Το όχημα της ς “Προμηθέας” του τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου είναι προσαρμοζόμενο κάθε φορά στις υψηλές απαιτήσεις ασφάλειας του διαγωνισμού ECO-MARATHON. Έτσι το project συνεχίζει να εξελίσσεται και ταυτόχρονα βελτιώνεται.

Ο Πυρφόρος 2, αποτελεί κατασκευαστικό επίτευγμα της ομάδας μας κατά την προετοιμασία για το διαγωνισμό του Shell Eco Marathon 2014 καθώς κατάφερε να ενσαρκώσει πλήρως και με επιτυχία τις προσδοκίες μας.

Η ομάδα αρχικά καινοτόμησε μεταξύ άλλων καθώς κατά τη διάρκεια αυτής της χρονιάς σχεδίασε και κατασκεύασε κάθε ξεχωριστό μέρος του αυτοκινήτου.

Ξεκινώντας από τον κινητήρα, δημιουργήθηκε μια καινοτόμα σχεδιαστική υλοποίηση κινητήρα μονίμων μαγνητών, η οποία βέβαια αποδείχθηκε αποδοτικά συμφέρουσα και εν τέλει υλοποιήθηκε στο εργαστήριο ηλεκτρικών μηχανών και ηλεκτρονικών ισχύος.

Έχοντας ως βάση λοιπόν τις ανάγκες ισχύος της καινούριας μας ς, παράλληλα η ομάδα των ηλεκτρονικών ισχύος σχεδίασε και υλοποίησε τον dc/dc converter η οποίος συλλέγει βέλτιστα την προσδιδόμενη ισχύ του φωτοβολταϊκού πάνελ που βρίσκεται μόνιμα πάνω στην οροφή του οχήματος, καθώς και τον dc/ac inverter ο οποίος είναι υπεύθυνος για την παροχή της απαραίτητης ισχύος κίνησης στον σχεδιαζόμενο κινητήρα μονίμων μαγνητών.

Επιπλέον ενσωματώθηκε και ο αυτόματος αλγόριθμος εκκίνησης για την εξοικονόμηση ενέργειας καθώς και ο cruise control ούτως ώστε να διατηρούμε σταθερή την κατά τη διάρκεια του αγώνα.

Μια από τις πιο σημαντικές προσθήκες του νέου μας οχήματος είναι το σύστημα τηλεμετρίας το οποίο μεταβιβάζει ζωντανά σημαντικές ενδείξεις κατά τη διάρκεια του αγώνα όπως η θερμοκρασία του κινητήρα, η ταχύτητα και η διανυόμενη απόσταση καθώς και η στιγμιαία κατανάλωση του οχήματός μας.

Ενώ λοιπόν τα χρονικά περιθώρια ήταν ασφυκτικά, παράλληλα η υποομάδα των μηχανολογικών σχεδίασε και κατασκεύασε στο εργαστήριο το σασί και το κέλυφος του αυτοκινήτου καθώς και το σύστημα ς έχοντας κατά νου την ασφάλεια του οδηγού αλλά και την παράλληλη ευελιξία και εργονομία του οχήματος στοχεύοντας στην κατά το δυνατό εξοικονόμηση βάρους.Πυρφόρος ΙΙ

Χαρακτηριστικά Κινητήρα

16 πολικός σύγχρονος κινητήρας μόνιμων επιφανειακών μαγνητών με κλασματικό μη επικαλυπτόμενο τύλιγμα μονής στρώσης και ανομοιόμορφη κατανομή δοντιών, ενσωματωμένος στον πίσω τροχό του οχήματος

Ονομαστικά μεγέθη:

Ροπή: 7.5Νm
Ταχύτητα περιστροφής: 300rpm
Ισχύς: 270W
Απόδοση: >88%

Διαφορές με τον προηγούμενο:

Βελτιστοποιημένος για ονομαστικές συνθήκες αγώνα
Χαμηλότερο βάρος
Μικρότερο μέγεθος
Μικρότερη κατανάλωση ισχύος
Κέλυφος από αλουμίνιο
Πλεγμένος στη ρόδα με συμβατικές ακτίνες ποδηλάτου

Πυρφόρος ΙΙ

iGuRu.gr The Best Technology Site in Greecefgns

κάθε δημοσίευση, άμεσα στο inbox σας

Προστεθείτε στους 2.100 εγγεγραμμένους.

Written by Δημήτρης

O Δημήτρης μισεί τις Δευτέρες.....

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Το μήνυμα σας δεν θα δημοσιευτεί εάν:
1. Περιέχει υβριστικά, συκοφαντικά, ρατσιστικά, προσβλητικά ή ανάρμοστα σχόλια.
2. Προκαλεί βλάβη σε ανηλίκους.
3. Παρενοχλεί την ιδιωτική ζωή και τα ατομικά και κοινωνικά δικαιώματα άλλων χρηστών.
4. Διαφημίζει προϊόντα ή υπηρεσίες ή διαδικτυακούς τόπους .
5. Περιέχει προσωπικές πληροφορίες (διεύθυνση, τηλέφωνο κλπ).