Facebook downvote και upvote νέα προσθήκη με στόχο την αποτυχία

Facebook downvote και upvote: Νωρίτερα φέτος, το Facebook επιβεβαίωσε ότι δοκιμάζει κουμπιά upvote και downvote, σαν αυτά που χρησιμοποιεί το Reddit, με στόχο τη βελτίωση της ποιότητας του λόγου στην .

Από σήμερα, όπως φαίνεται το νέο χαρακτηριστικό κυκλοφόρησε σε ένα μεγαλύτερο αριθμό χρηστών.
Facebook downvote


Με το κουμπί downvote, το Facebook ουσιαστικά δείχνει να εμπιστεύεται τους του ή τουλάχιστον το δοκιμάζει με μερικούς από αυτούς πριν το κυκλοφορήσει δημόσια. Το ευελπιστεί ότι θα το χρησιμοποιούν για να επισημαίνουν αυτό που θεωρεί το Facebook σαν “κακά σχόλια”, και τα ορίζει σαν σχόλια με “κακές προθέσεις ή ασέβεια.”

Το μεγαλύτερο κοινωνικό δίκτυο τονίζει ότι δεν πρόκειται για ένα κουμπί αντιπαλότητας, αν και πιστεύουμε ότι σχεδόν σίγουρα θα χρησιμοποιηθεί με αυτό ακριβώς τον τρόπο.

Να αναφέρουμε ότι το συγκεκριμένο χαρακτηριστικό που επέλεξε το Facebook και αισιοδοξεί να πάει καλά υπάρχει εδώ και αρκετό καιρό στο Reddit. Εκεί το downvote χρησιμοποιείται συχνά σαν σηματοδότης μια διαφωνίας ή κάποιας αντιπαράθεσης.

Το Facebook μάλλον θέλει να αλλάξει αυτή τη νοοτροπία, κάτι που δεν θα είναι και τόσο εύκολο. Φυσικά δεν θα πρέπει να ξεχνάμε τα trolls, που θα πανηγυρίζουν με τη δυνατότητα που τους δίνει το Facebook downvote.
Αυτή τη στιγμή η λειτουργία δεν εμφανίζεται σε όλους τους χρήστες του κοινωνικού δικτύου. Από τα μηνύματα που κυκλοφορούν στο Twitter, αυτοί που έχουν πρόσβαση στο νέο χαρακτηριστικό upvote και downvote φαίνεται να βρίσκονται στην και τη Νέα Ζηλανδία.

https://twitter.com/ow/status/990680766584688640

iGuRu.gr The Best Technology Site in Greecefgns

κάθε δημοσίευση, άμεσα στο inbox σας

Προστεθείτε στους 2.100 εγγεγραμμένους.

Written by giorgos

Ο Γιώργος ακόμα αναρωτιέται τι κάνει εδώ....

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Το μήνυμα σας δεν θα δημοσιευτεί εάν:
1. Περιέχει υβριστικά, συκοφαντικά, ρατσιστικά, προσβλητικά ή ανάρμοστα σχόλια.
2. Προκαλεί βλάβη σε ανηλίκους.
3. Παρενοχλεί την ιδιωτική ζωή και τα ατομικά και κοινωνικά δικαιώματα άλλων χρηστών.
4. Διαφημίζει προϊόντα ή υπηρεσίες ή διαδικτυακούς τόπους .
5. Περιέχει προσωπικές πληροφορίες (διεύθυνση, τηλέφωνο κλπ).