Facebook: παραπληροφόρηση το τίμημα της ελεύθερης έκφρασης

Ο υπερασπίστηκε την πολιτική του να αφήνει τους πολιτικούς να προβάλλουν πολιτικές διαφημίσεις, μαζί το δικαίωμα της ελεύθερης έκφρασης σε μια ομιλία που έδωσε στο Πανεπιστήμιο της Georgetown.

Mark Zuckerberg Facebook

Δεν νομίζω ότι είναι σωστό για μια ιδιωτική εταιρεία να λογοκρίνει τους πολιτικούς.

Η ομιλία του , η οποία αποτελούσε μια διαμαρτυρία κραυγή για την Πρώτη Τροποποίηση σε μια εποχή που τα δικαιώματα έκφρασης βρίσκονται υπό πολιορκία παγκοσμίως, αναγνώρισε το γεγονός ότι το Facebook κερδίζει από την , και δήλωσε ότι γι ‘αυτό η εταιρεία αποφάσισε να επιτρέψει την παραμονή ανακριβών διαφημίσεων στην πλατφόρμα:

Δεδομένης της ευαισθησίας που υπάρχει γύρω από τις πολιτικές διαφημίσεις, έχω σκεφτεί αν πρέπει να τις σταματήσουμε εντελώς να τις επιτρέπουμε. Από επιχειρηματική άποψη, η διαμάχη σίγουρα δεν αξίζει το μικρό μέρος του κέρδους που προσφέρουν στην επιχείρησή μας. Αλλά οι πολιτικές διαφημίσεις αποτελούν ένα σημαντικό κομμάτι της έκφρασης – ειδικά για τους τοπικούς υποψηφίους, τους αμφισβητίες και τις διαφορετικές ομάδες υπεράσπισης που μπορεί να μην έχουν την προσοχή που χρειάζονται από τα άλλα μέσα ενημέρωσης.

Σε ολόκληρη την ομιλία του, ο Zuckerberg προέβαλε τις πολιτικές του Facebook σαν αποτέλεσμα των ηθικών επιλογών και όχι σαν επιχειρηματικών αποφάσεων.

  Πλαστογράφησαν Οικονομικό Διευθυντή (CFO) για να αποσπάσουν χρήματα

“Η απαγόρευση των πολιτικών διαφημίσεων ευνοεί το κατεστημένο και όποιον καλύπτουν τα μέσα ενημέρωσης”, ανέφερε, επισημαίνοντας ότι η λύση είναι να παρακολουθεί κανείς ποιος δημοσιεύει το περιεχόμενο και όχι το ίδιο το περιεχόμενο.

Μπορείτε να προβάλετε αμφιλεγόμενα πράγματα, αλλά θα πρέπει να τα υποστηρίξετε με την πραγματική ταυτότητά σας και να αντιμετωπίζετε την ευθύνη.

Τα σχόλια του Zuckerberg έρχονται σε μια εποχή που το Facebook αντιμετωπίζει πολύ σοβαρά προβλήματα για διάδοση παραπληροφόρησης. Αυτή τη στιγμή το μεγαλύτερο κοινωνικό δίκτυο διερευνάται από το Υπουργείο Δικαιοσύνης και από 40 γενικούς εισαγγελείς για πιθανές παραβιάσεις αντιμονοπωλιακών κανονισμών. Οι πολιτικοί Josh Hawley και η Elizabeth Warren έχουν ζητήσει από την εταιρεία να διαλυθεί.

Η Warren ζητάει την αλλαγή πολιτικής για τις πολιτικές διαφημίσεις που προβάλει η πλατφόρμα καθώς αναφέρει ότι την έχουν μετατρέψει σε μια “μηχανή παραπληροφόρησης-κέρδους”.

Για τον Zuckerberg το φαινόμενο δεν αποτελεί τίποτα άλλο από το κόστος της ελεύθερης έκφρασης.

Δεν νομίζω ότι οι άνθρωποι θέλουν να ζήσουν σε έναν κόσμο όπου θα μπορούμε να δημοσιεύουμε μόνο πράγματα που οι εταιρείες τεχνολογίας κρίνουν ότι είναι 100 τοις εκατό αλήθεια. Πιστεύω ότι θα πρέπει να υπάρχει και η παραπληροφόρηση για περισσότερη ελεύθερη έκφραση.

Written by giorgos

Ο Γιώργος ακόμα αναρωτιέται τι κάνει εδώ....

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Το μήνυμα σας δεν θα δημοσιευτεί εάν:
1. Περιέχει υβριστικά, συκοφαντικά, ρατσιστικά, προσβλητικά ή ανάρμοστα σχόλια.
2. Προκαλεί βλάβη σε ανηλίκους.
3. Παρενοχλεί την ιδιωτική ζωή και τα ατομικά και κοινωνικά δικαιώματα άλλων χρηστών.
4. Διαφημίζει προϊόντα ή υπηρεσίες ή διαδικτυακούς τόπους .
5. Περιέχει προσωπικές πληροφορίες (διεύθυνση, τηλέφωνο κλπ).


22  +    =  26