ΟΤΕ σε προσέχει αφού τους παρατήσεις, συνέχεια… ας μιλήσουμε για την Wind


Αυτή είναι μια συνέχεια του άρθρου που δημοσιεύτηκε στις 9 Ιανουαρίου του 2014. Ο τίτλος του “ΟΤΕ σε προσέχει αφού τους παρατήσεις.” Η συνέχεια όπως καταλαβαίνετε αφορά άλλη μια Ελληνική εταιρεία-πάροχο Internet. Ας μιλήσουμε για την Wind.

WIND

Αμέσως μετά την απόφαση μου να παρατήσω τον μοναδικό πάροχο ενσύρματου δικτύου στην Ελλάδα, απευθύνθηκα στην εταιρεία που μου υποσχέθηκε σύνδεση στα 24Mb με 14 ευρώ (τιμή μόνο για Internet μαζί με ένα πακέτο κινητής τηλεφωνίας).

Μετά από αναμονή περίπου 10 ημερών, ένα μήνυμα στο κινητό μου με ενημέρωσε ότι από σήμερα (07/1/2014) έχω σύνδεση με την Wind. Πραγματικά το απόγευμα που γύρισα σπίτι προσθέτω το όνομα χρήστη και τον νέο κωδικό και συνδέομαι στην νέα μου 24άρα. Φυσικά ας μην αναφέρω ότι η “24άρα” ήταν 10άρα, γιατί αυτά γνωρίζουμε ότι συμβαίνουν, ανάλογα με την απόσταση του σπιτιού από το κέντρο διανομής του ΟΤΕ.

Όλα ήταν υπέροχα για μία ώρα. Μετά ήρθαν οι μέλισσες, συγνώμη οι αποσυνδέσεις… Το δέχτηκα σχετικά ήρεμα. Προσπάθησα να δικαιολογήσω την εταιρεία σκεπτόμενος ότι είναι νέα σύνδεση και δεν έχει ακόμα σταθεροποιηθεί. Από τις 7/01/του 2014 άρχισα να επικοινωνώ με το κέντρο εξυπηρέτησης πελατών και το τμήμα βλαβών. Οφείλω να ομολογήσω ότι είναι ευγενικότατοι, αλλά δουλειά δεν γίνεται.

Στην αρχή οι υπάλληλοι προσπάθησαν να μου πουν ευγενικά ότι είμαι άσχετος και μάλλον θα έχω κάνει κάποιο λάθος στην σύνδεση. Για να τους αποδείξω ότι δεν είχα κάνει λάθος τους ανέφερα το γεγονός ότι χρησιμοποιούσα το παλιό μου router,  και ότι δεν είχ αλλάξει τίποτα. Τότε, μου λένε θα υπάρχει βλάβη στο υλικό σας. (Παρεμπίπτοντος το κατάστημα της Wind που έκανα την σύνδεση μου παραχώρησε ένα router το οποίο ήταν μεταχειρισμένο και δεν λειτουργούσε. αλλά αυτό ας μην το χρεώσουμε στην Wind).

Ρε παιδιά δεν υπάρχει βλάβη, η γραμμή είναι. “Θα πρέπει να ελέγξουμε όλες τις πιθανότητες κύριε. Θα σας στείλουμε τεχνικό να ελέγξει και να κάνει μετρήσεις, αλλά αν είναι δικό σας σφάλμα θα χρεωθείτε την επίσκεψη.”

Wow!! Κατάλαβα ότι έμπλεξα…..για άλλη μία φορά.Ο τεχνικός ήρθε 3 μέρες μετά το συγκεκριμένο τηλέφωνο, έκανε τους ελέγχους του και βρήκε ότι ήταν η γραμμή!  Ικανοποιήθηκα για λίγο, όχι ότι την έφτιαξε αλλά τουλάχιστον ένοιωσα δικαιωμένος.

Οι αποσυνδέσεις εν τω μεταξύ συνεχιζόταν (μαζί με τα τηλέφωνα στο κέντρο βλαβών) Μετά από αρκετό καιρό η εταιρεία αποφάσισε να δηλώσει την βλάβη που αλλού; στον ΟΤΕ για έλεγχο γραμμής. Για να μην μακρηγορώ, ό ένας έλεγχος ακολουθούσε τον άλλο αλλά σταθερό και αξιόπιστο Internet δεν είχα. Έτσι πέρασε ένας μήνας… Και έρχεται ο πρώτος λογαριασμός. Είναι απίστευτοι και έχουν πολύ θράσος σκέφτηκα και τους κάλεσα να τους ανακοινώσω ότι υπέγραψα ένα συμβόλαιο που με δεσμεύει να πληρώσω μόνο όταν μου χορηγήσουν μια αξιόπιστη υπηρεσία.

Η απάντηση ήταν ότι θα πρέπει να πληρώσω τα τέλη ενεργοποίησης και ότι θα αφαιρέσουν τις μέρες που η σύνδεση δεν ήταν σταθερή. Δίνω τόπο στην οργή και περιμένω. Μετά από μια μέρα μου έρχεται μήνυμα στο κινητό μου να με ενημερώσει ότι μου έκοψαν 15 ευρώ… Μου ανεβαίνει και πάλι η πίεση, πάλι τηλέφωνο και πάλι άλλη μια αντιπαράθεση..

Η κατάσταση προχωρούσε έτσι και φυσικά οι αποσυνδέσεις συνεχιζόταν. Μία Τρίτη με ενημέρωσαν ότι θα ξανάρθει τεχνικός για άλλο έναν έλεγχο (αυτή τη φορά δεν μου ανέφεραν ότι θα με χρεώσουν αν οφείλετε σε δικό μου σφάλμα)

Αν είστε και σεις ένας από αυτούς  που θεωρείται πολύ σημαντική την διαδικτυακή σας παρουσία, μάλλον μπορείτε να καταλάβετε το συναίσθημα.  Την Τετάρτη, εφόσον δεν με είχε ενημερώσει κανείς τεχνικός, ότι θα περάσει παρά το τηλέφωνο της εταιρείας το πρωί της Τρίτης, αποφάσισα ότι έκανα αρκετή υπομονή με την συγκεκριμένη “εταιρεία.”

Μετά από ενάμιση μήνα, απευθύνθηκα στην Forthnet και τους ζήτησα να πάρουν το νούμερο από την Wind.Αμέσως μετά άρχισαν τα τηλέφωνα. Προσφορές και τα γνωστά.  Τους εξηγούσα την κατάσταση, τους ανέφερα ότι δεν θέλω τέτοιες προσφορές και ότι τώρα είναι αργά. Βέβαια σε αυτά τα τηλέφωνα μια από το κέντρο εξυπηρέτησης πελατών μου ανέφερε θρασύτατα ότι δεν μπορώ να φύγω αν δεν εξοφλήσω τον λογαριασμό που μαζί με τα τέλη απενεργοποίησης είχε φτάσει τα 120 ευρώ.

Η επόμενη κίνηση ήταν μια καταγγελία στον ΕΕΤΤ.

Προς το παρόν είμαι σε αναμονή των εξελίξεων, και φυσικά δεν μπορώ να γνωρίζω τι θα γίνει. Για ένα πράγμα είμαι σίγουρος. Δεν θα πληρώσω για μια υπηρεσία που δεν είχα, και όταν την είχα δεν ήμουν σίγουρος αν θα την έχω και την επόμενη ώρα.

Προσοχή λοιπόν στις κακοτοπιές

Φιλικά, Γιώργος από το iGuRu.gr

ΥΓ: η υπηρεσία με την νέα εταιρεία Forthnet ενεργοποιήθηκε στις 28.02 του 2014 και από τότε μέχρι σήμερα δεν υπάρχει ούτε μία αποσύνδεση, με ταχύτητα που φτάνει αισιως τα 14-15 Mb. Θα πρέπει να αναφέρω ότι δεν άλλαξα router ούτε κάτι άλλο στην συνδεσιμότητα.


Διαβάστε τις Τεχνολογικές Ειδήσεις από όλο τον κόσμο, με την εγκυρότητα του iGuRu.gr

Ακολουθήσετε μας στο Google News iGuRu.gr at Google news