Microsoft: υπόσχεται περισσότερη διαφάνεια & έλεγχο στα δεδομένα

Η Microsoft ανακοίνωσε τρεις βελτιώσεις για την προστασία της ιδιωτικής ζωής στις 30 Απριλίου του 2019. Η Αντιπρόεδρος της Microsoft και Αναπληρώτρια Γενική Σύμβουλος Julie Brill δημοσίευσε στο επίσημο Blog της Microsoft πως σχεδιάζουν να δώσουν “στους πελάτες μεγαλύτερη διαφάνεια και έλεγχο στα δεδομένα που χρησιμοποιούνται από τα κύρια προϊόντα της Microsoft”.

Το παράδοξο με τον τίτλο του άρθρου είναι ότι η Microsoft, μας υπόσχεται, περισσότερο έλεγχο στα δικά μας δεδομένα…

Λεπτομέρειες.  Ας πάμε στον παραμυθένιο κόσμο της Microsoft.

Microsoft

Οι τρεις βελτιώσεις αφορούν την κατηγοριοποίηση των δεδομένων, μεγαλύτερη διαφάνεια και μια νέα εξαμηνιαία έκθεση προστασίας προσωπικών δεδομένων.

Η Brill αναφέρει στην δημοσίευσή της ότι οι πελάτες της εταιρείας ανησυχούν για την προστασία της ιδιωτικής τους ζωής και θέλουν να μαθαίνουν περισσότερα για τα δεδομένα που συλλέγει η Microsoft αλλά και πώς χρησιμοποιεί αυτά τα δεδομένα.

Τους τελευταίους μήνες είχαμε από τους πελάτες – ειδικά εκείνους στην Ευρώπη – πολλές ερωτήσεις σχετικά με τα δεδομένα που συλλέγονται από τις συσκευές τους όταν χρησιμοποιούν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες μας.

Έτσι η εταιρεία σχεδιάζει:

1. Να κατηγοριοποιήσει τα δεδομένα που συλλέγει από όλα τα μεγάλα προϊόντα της. Τα δεδομένα που συλλέγονται θα κατηγοριοποιούνται σαν υποχρεωτικά και προαιρετικά. Τα υποχρεωτικά δεδομένα θα είναι εκείνα που σύμφωνα με την Microsoft είναι απαραίτητα για τη λειτουργία των προϊόντων και των υπηρεσιών της εταιρείας.

  Έρχονται antivirus για SmartWatches

Η Brill αναφέρει για παράδειγμα τη διεύθυνση IP, τον τύπο και την έκδοση της συσκευής, τις υπηρεσίες cloud της Microsoft και την παράδοση των ενημερωμένων εκδόσεων ασφαλείας.

Οι πελάτες θα μπορούν, σε ορισμένες περιπτώσεις, να ελέγξουν πως συλλέγονται τα υποχρεωτικά δεδομένα, ανάλογα με τις υπηρεσίες που χρησιμοποιούν, π.χ. αν δεν χρησιμοποιείτε υπηρεσίες cloud της Microsoft, η εταιρεία δεν θα συλλέγει δεδομένα.

2. Τα προαιρετικά δεδομένα είναι τα μη βασικά δεδομένα για τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες τις εταιρείας. Οι πελάτες της Microsoft “θα μπορούν να ελέγχουν τη συλλογή των προαιρετικών δεδομένων” χωρίς να επηρεάζεται η χρήση συγκεκριμένων λειτουργιών ή υπηρεσιών.

Η Microsoft, για μια ακόμη φορά προσπαθεί να να δώσει στους πελάτες της μεγαλύτερο έλεγχο στα δεδομένα που συλλέγει.

Η Brill αναφέρει δύο παραδείγματα προαιρετικών δεδομένων: τα δεδομένα από τις εικόνες που είναι ενσωματωμένες σε έγγραφα του Word για “παροχή καλύτερων επιλογών εικόνας” και ο χρόνος που απαιτείται να εμφανιστούν οι διαφάνειες του PowerPoint για να “βελτιώσουν την εμπειρία εάν είναι αργή”.

  Apple ο επερχόμενος Safari θα είναι anti-Facebook

3. Η Microsoft σχεδιάζει επίσης να διαθέσει στους χρήστες της, περισσότερη διαφάνεια. Η εταιρεία σχεδιάζει να ενημερώσει το Κέντρο απορρήτου της εταιρείας και το Enterprise Trust Center με πληροφορίες για τα δεδομένα που συλλέγει.

Οι πελάτες της έτσι θα μπορούν να βλέπουν τα υποχρεωτικά και τα προαιρετικά δεδομένα που συλλέγονται από τα πιο σημαντικά προϊόντα της Microsoft. Θα δίνονται εξηγήσεις και περιγραφές για να βοηθήσουν τους πελάτες να κατανοήσουν γιατί τα δεδομένα που συλλέγονται χωρίζονται υποχρεωτικά ή προαιρετικά.

Η Microsoft θα δημοσιεύει μια έκθεση προστασίας προσωπικών δεδομένων κάθε εξάμηνο που αναφέρει τα νέα υποχρεωτικά δεδομένα που άρχισε να συλλέγει η Microsoft αλλά και τα δεδομένα που δεν θα συλλέγει πλέον.

Η αναφορές θα δημοσιεύονται στην ιστοσελίδα της εταιρείας για την προστασία της ιδιωτικής ζωής. Τις αλλαγές θα τις δούμε τους επόμενους μήνες.

________________________

[do_widget id=blog_subscription-3]

Ακολουθήσετε μας στο Google News iGuRu.gr at Google news

Written by giorgos

Ο Γιώργος ακόμα αναρωτιέται τι κάνει εδώ....

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

Το μήνυμα σας δεν θα δημοσιευτεί εάν:
1. Περιέχει υβριστικά, συκοφαντικά, ρατσιστικά, προσβλητικά ή ανάρμοστα σχόλια.
2. Προκαλεί βλάβη σε ανηλίκους.
3. Παρενοχλεί την ιδιωτική ζωή και τα ατομικά και κοινωνικά δικαιώματα άλλων χρηστών.
4. Διαφημίζει προϊόντα ή υπηρεσίες ή διαδικτυακούς τόπους .
5. Περιέχει προσωπικές πληροφορίες (διεύθυνση, τηλέφωνο κλπ).


  +  83  =  86