Mark Zuckerberg: βοήθεια από ρυθμιστικές αρχές & κυβερνήσεις

Όχι δεν είναι πρωταπριλιάτικη φάρσα. Ο ιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος του Facebook, Mark , ζήτησε βοήθεια από κυβερνήσεις και διάφορους ρυθμιστικούς φορείς να έχουν “ενεργό ρόλο” στη θέσπιση των κανόνων που διέπουν το Διαδίκτυο.

Σε ένα άρθρο της Washington Post που δημοσιεύτηκε το Σάββατο, ο Zuckerberg περιέγραψε τέσσερις τομείς της πολιτικής του Facebook που απαιτούν προσοχή από τις κυβερνήσεις και τις ρυθμιστικές αρχές:

Το βλαβερό περιεχόμενο, η ακεραιότητα των εκλογών, η ιδιωτικότητα και η φορητότητα των .Mark Zuckerberg

Εδώ να αναφέρουμε όμως ότι οι κυβερνήσεις και οι ρυθμιστικές αρχές εργάζονται ήδη για να περιορίσουν τις εξουσίες του Facebook, οπότε ο Zuckerberg μάλλον προσπάθησε να δώσει την άποψή του για τον τρόπο έκδοσης των κανονισμών.

Για το ζήτημα του επιβλαβούς περιεχομένου, ο Zuckerberg συμφώνησε ότι το Facebook δεν πρέπει να λαμβάνει αποφάσεις που λογοκρίνουν από μόνο του και ότι θα πρέπει να δημιουργηθεί ένα πρότυπο από τρίτους. Ωστόσο τόνισε, ότι θα πρέπει να επιτραπεί στις επιχειρήσεις να αυτορρυθμίζονται σύμφωνα με αυτά τα πρότυπα.

“Ο Κανονισμός θα μπορούσε να θέσει τις βασικές γραμμές για ό, τι απαγορεύεται και να απαιτεί από τις να δημιουργήσουν συστήματα για τη διατήρηση του επιβλαβούς περιεχομένου στο ελάχιστο.”

Όσον αφορά το δεύτερο θέμα της ακεραιότητας των εκλογών, ο Zuckerberg δήλωσε ότι “η απόφαση για το εάν μια διαφήμιση είναι πολιτική δεν είναι πάντα απλή”.

Ανέφερε επίσης ότι οι νόμοι για τις πολιτικές θα πρέπει να επικαιροποιούνται συχνά ώστε να εξετάζουν τον τρόπο με τον οποίο χρησιμοποιούν τα οι εκστρατείες, καθώς επί του παρόντος επικεντρώνονται κυρίως μόνο στους υποψηφίους των εκλογών.

Μέχρι τον Ιούλιο, το Facebook διέθετε λίγα συστήματα για την παρακολούθηση ακατάλληλων πρακτικών πολιτικής διαφήμισης. Τα συστήματα δημιουργήθηκαν μόνο όταν προέκυψαν αδιάσειστα στο ότι η εταιρεία επέτρεπε στην εταιρεία Cambridge Analytica να έχει δεδομένα από περίπου 50 εκατομμύρια χρήστες για να προβλέψει τον τρόπο με τον οποίο θα ψηφίσουν στην εκλογική τους περιφέρεια. Σύμφωνα με τις καταθέσεις στα δικαστήρια, το Facebook φέρεται να γνώριζε πολύ καλά για την πρακτική χρήσης των δεδομένων της Cambridge Analytica μήνες πριν από την αποκάλυψη του σκανδάλου.

Ο Mark Zuckerberg ζήτησε επίσης ένα κοινό παγκόσμιο πλαίσιο προστασίας της ιδιωτικής ζωής, το οποίο ευθυγραμμίζεται με τον Γενικό Κανονισμό Προστασίας Δεδομένων (GDPR) της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Ο GDPR εφαρμόζεται ήδη στο Facebook, οπότε ένα κοινό παγκόσμιο πλαίσιο σαν το GDPR θα ελαχιστοποιήσει το ποσοστό των κανόνων απορρήτου που θα πρέπει να τηρεί η εταιρεία.

Πρόσθεσε επίσης ότι οι κυβερνήσεις θα πρέπει να δημιουργήσουν σαφέστερους κανόνες για την προστασία της ιδιωτικής ζωής, αλλά και να διευκρινιστεί πώς θα επηρεάσουν την εφαρμογή τεχνολογιών όπως η τεχνητή νοημοσύνη.

Η τελευταία σύσταση του Zuckerberg, ήταν επικεντρωμένη στη φορητότητα δεδομένων. Τι σημαίνει αυτό; Θα είναι κοινά τα δεδομένα για να μπορούν να μετακινούνται από μια υπηρεσία σε μια άλλη; Αυτή η πρόταση των χρηστών να παίρνουν ελεύθερα τις πληροφορίες τους από το ένα δίκτυο στο άλλο, αναφέρει ο Zuckerberg, “θα δημιουργήσει υπηρεσίες που θέλουν οι άνθρωποι”.

Ο Zuckerberg ζήτησε ένα κοινό πρότυπο για την τη φορητότητα των δεδομένων, υποστηρίζοντας μια τυποποιημένη μορφή μεταφοράς δεδομένων αλλά και ένα open source project μεταφοράς δεδομένων.

Λίγο μετά τη δημοσίευση των απόψεων του Zuckerberg, το Facebook ανακοίνωσε ότι σκοπεύει να αναπτύξει ένα νέο που θα παρέχει στους χρήστες του σύντομες εξηγήσεις στο γιατί βλέπουν τις δημοσιεύσεις που βλέπουν στις ειδήσεις τους.

iGuRu.gr The Best Technology Site in Greecefgns

κάθε δημοσίευση, άμεσα στο inbox σας

Προστεθείτε στους 2.100 εγγεγραμμένους.

Written by giorgos

Ο Γιώργος ακόμα αναρωτιέται τι κάνει εδώ....

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Το μήνυμα σας δεν θα δημοσιευτεί εάν:
1. Περιέχει υβριστικά, συκοφαντικά, ρατσιστικά, προσβλητικά ή ανάρμοστα σχόλια.
2. Προκαλεί βλάβη σε ανηλίκους.
3. Παρενοχλεί την ιδιωτική ζωή και τα ατομικά και κοινωνικά δικαιώματα άλλων χρηστών.
4. Διαφημίζει προϊόντα ή υπηρεσίες ή διαδικτυακούς τόπους .
5. Περιέχει προσωπικές πληροφορίες (διεύθυνση, τηλέφωνο κλπ).